Full version: 18 januari
evelina
Idag är det tulpanens dag! wub.gif

Jag ska ge bort 3 buketter som jag gjorde i ordning igår kväll.

Ger ni bort några idag??
Helen i Piteå Zon 5
Jo, jag ska ge mig själv en rolleyes.gif /Helen
Lady Hamilton
Bra påminnelse smile.gif OM jag tar mig ner till "Träg´årn" i dag köper jag nog mig en bukett.
Betty
CITAT (evelina @ 18-01-2007, 07:24)

Ger ni bort några idag??

Nej det gör jag inte - men jag räknar nästan med att jag får en bukett av maken... rolleyes.gif
Lars-Olof Arvids

Ger ni bort några idag??

Nja... mina är inte riktigt färdiga än, även om de har kommit upp en bra bit! tongue.gif

Olle
kristerh
missade att det var tulpanens dag i dag wink.gif men nu har jag via Euroflorist beställt en jättebukett till mina föräldrar, men den får det inte förrns imorgon ohmy.gif men det går säkert lika bra wink.gif
Betty
CITAT (Betty @ 18-01-2007, 11:00)

Ger ni bort några idag??

Nej det gör jag inte - men jag räknar nästan med att jag får en bukett av maken... rolleyes.gif

Snart är det vår! wub.gif
pejori
wink.gif wink.gif wink.gif inga här heller...och räknar inte med att få några heller sad.gif sad.gif sad.gif
ska köpa egna jag....ska jag sad.gif sad.gif wub.gif
Betty
CITAT (pejori @ 18-01-2007, 16:20)
wink.gif  ;)  ;) inga här heller...och räknar inte med att få några heller sad.gif  :(  :(
ska köpa egna jag....ska jag sad.gif  :(  :wub:

Annars får du hänga med på ett hörn och njuta av min bukett - även om den bara är en bild på dataskärmen hos dig. smile.gif wub.gif
pejori
CITAT (Betty @ 18-01-2007, 16:25)
CITAT (pejori @ 18-01-2007, 16:20)
wink.gif  wink.gif  wink.gif inga här heller...och räknar inte med att få några heller sad.gif  sad.gif  sad.gif
ska köpa egna jag....ska jag sad.gif  sad.gif  wub.gif

Annars får du hänga med på ett hörn och njuta av min bukett - även om den bara är en bild på dataskärmen hos dig. smile.gif wub.gif

ja tack wub.gif wub.gif
jättesnällt och jättefin wub.gif wub.gif smile.gif
nu är jag glad igen smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon