Full version: synd om mina palmer
Alexander-VG-zon3
hejsan

så här ser min dvärgpalm ut nu
http://home-and-garden.webshots.com/photo/...090562052UTSmST unsure.gif unsure.gif
hoppas det inte kommer mer snö och att dom inte bryts har varit ute 3gånger å ryst veck snön . men dom ser ut att vara böjliga wink.gif
min kamelia tyngs också ner lika dant min klätter ros hänger grenarna som bågar mot marken unsure.gif
Helen i Piteå Zon 5
Nämen oj ohmy.gif håller tummarna att det inte kommer mer snö... ser helt tokigt ut.. en vacker exotisk palm ute med snö på biggrin.gif vackert! /Helen
Alexander-VG-zon3
min kanarie dadel palm har så pass starka blad så dom håller snön uppe lika dant väderkvarns palmen lyckas hålla dom uppe . men med denna ser det lite värre ut med men tror den ska klara sig . vad jag har hört på andra forum ska dom klara det
malin72
usch jag frös när jag såg hur den har det..håller tummarna sad.gif wub.gif
Alexander-VG-zon3
temperaturen är inte så farlig bara +2c nu . men det klara den .
BARA jag säger detta bara det inte börjar regna eller smälta och sen fryser på unsure.gif har man tur regnar det och tempen höjs
Alexander-VG-zon3
hahah snön ser ut som grädde laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
vad fult
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon