Full version: Fiberduken
Maria_z5
Hur gr ni med den, brer ni ut den under ocks?

Nu str mina rakt p backen med duken ver, blir det bra s?
Eller ska jag stlla dem p ett par lastpallar som blev ver efter vi fick nya frysen? huh.gif

/Maria
Helen i Pite Zon 5
Numera stller jag mina ldor direkt p altangolvet med en bit fiberduk ver varje lda. Finns det sn skottar jag ver ldorna, om inte s str dom tomma. Fre min altantid stllde jag ldorna direkt p backen rolleyes.gif
malin72
sitter och funderar nu kommer det mycket sn smile.gif ska jag stlla ut s snn kommer p ldorna nu d.....lite rdd att det ska bli dyngsurt om ngon dag nr allt skert smlter hr igen unsure.gif unsure.gif
Maria_z5
Helen; Utan fiberdum under? unsure.gif

Malin; Har du glassldor till de som ska st ute eller vanliga?
Om det r glassldor utan drneringshl i botten kanske det kan bli bltt, eller hur men d kanske du kan gra hl i botten i efterhand. smile.gif

Var har du ftt tag p din fina signaturbild? huh.gif

/Maria
Maria_z5
Fiberdum=Fiberduk laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
malin72
CITAT (Maria_z5 @ 19-01-2007, 11:01)
Malin; Har du glassldor till de som ska st ute eller vanliga?
Om det r glassldor utan drneringshl i botten kanske det kan bli bltt, eller hur men d kanske du kan gra hl i botten i efterhand. smile.gif

Var har du ftt tag p din fina signaturbild? huh.gif

/Maria

nej d ldorna som s byttorna str i r det hl i botten p...

sg du inte att jag svarade dig ang bilden i din andra frga trden ang storlekarna p blommor tongue.gif tongue.gif tongue.gif
kerstin z5-6
FRna brukar klara vtan p vren om de bara har drneringshl -det br man ha i alla s krl
Fiberduk ver -under gr ingen nytta
Maria_z5
Malin; Jaaa, nu ser jag... det frsta man blir blind p r gonen
Har gtt in p den sidan, ska se om jag kan hitta ngot t mig. smile.gif

/Maria
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon