malin72
tongue.gif tongue.gif var p platagen i dag fr att inskaffa jord...och sg att dom hade stora balar med all mjlig hasselfors jord wub.gif wub.gif

s nu har jag U-joden till omskolning,deras blomjord till mina sm pellisar och lekakulor av minsta sorten till dom tongue.gif tongue.gif
fick st ute och kmpa fr det var ju fruset men det gick bra smile.gif

sen lerkrukor till pellisarna

sen fick jag tag i nemablom och sg att p weibulls s slde dom en massa sticklingar...en hel del av Rockdala rolleyes.gif ojojoj vad det kliade i fingrarna men det ska vntas tills mssan.....

s nu har jag lite att gra
wub.gif wub.gif
kerstin z5-6
Fyndat ser jag ,.smile.gif
Maria_z5
Vilken hrlig dag du mste ha haft! biggrin.gif

Ska frska komma ner till mssan... har frldrarna dr s det skulle bli tv flugor i en smll. wink.gif

Massor med roliga saker att shoppa p mssan men jag tycker nog att det roligaste med mssor r att trffa folk.

/Maria
malin72
s dr ja puhhh nu har allt ftt nemablom...ngra pellisar och ett par penseer och trdet omskolat...upptckte snabbt att hyllan rcker inte till rolleyes.gif
mste skaffa armaturer billigt och snabbt...lysrren blir ju inga problem smile.gif
Maria_z5
Lyllo dig som har direktlinje till osram wink.gif
Himla praktiskt!

/M
malin72
jo visst r det....problemet r att jag mste hitta armaturer s billigt som mjligt ganska akut ....sker p gamla trdar fr tips smile.gif sen r det nog dags att inreda frrdet...dr behver jag ngot fr vrmen hlla bra temp...sen lysen mera plats laugh.gif laugh.gif mm
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon