malin72
tongue.gif tongue.gif var på platagen i dag för att inskaffa jord...och såg att dom hade stora balar med all möjlig hasselfors jord wub.gif wub.gif

så nu har jag U-joden till omskolning,deras blomjord till mina små pellisar och lekakulor av minsta sorten till dom tongue.gif tongue.gif
fick stå ute och kämpa för det var ju fruset men det gick bra smile.gif

sen lerkrukor till pellisarna

sen fick jag tag i nemablom och såg att på weibulls så sålde dom en massa sticklingar...en hel del av Rockdala rolleyes.gif ojojoj vad det kliade i fingrarna men det ska väntas tills mässan.....

så nu har jag lite att göra
wub.gif wub.gif
kerstin z5-6
Fyndat ser jag ,.smile.gif
Maria_z5
Vilken härlig dag du måste ha haft! biggrin.gif

Ska försöka komma ner till mässan... har föräldrarna där så det skulle bli två flugor i en smäll. wink.gif

Massor med roliga saker att shoppa på mässan men jag tycker nog att det roligaste med mässor är att träffa folk.

/Maria
malin72
så där ja puhhh nu har allt fått nemablom...några pellisar och ett par penseer och trädet omskolat...upptäckte snabbt att hyllan räcker inte till rolleyes.gif
måste skaffa armaturer billigt och snabbt...lysrören blir ju inga problem smile.gif
Maria_z5
Lyllo dig som har direktlinje till osram wink.gif
Himla praktiskt!

/M
malin72
jo visst är det....problemet är att jag måste hitta armaturer så billigt som möjligt ganska akut ....söker på gamla trådar för tips smile.gif sen är det nog dags att inreda förrådet...där behöver jag något för värmen hålla bra temp...sen lysen mera plats laugh.gif laugh.gif mm
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon