Blomstertanten

pejori
visst är naturen underbar i sin prakt? smile.gif smile.gif
jättefina bilder smile.gif
askar
Naturen visar den vackraste konsten... Fina bilder. smile.gif
Piccante
Snygg kontrast på (ek?)stammen på bild 2, när den gröna mossan övergår i vita lavar och sedan brun/grå bark ovanför smile.gif .
zaaritha
Vackert!
Blomstertanten
Det är ingen ek , men vad det är för sorts träd har jag ingen aning om unsure.gif

Försökte få till en bra bild på grenarna också , de är alldeles gröna av mossa , men de bilderna blev totalt misslyckade.
Får skylla på dels att kameran är ny och att jag inte fotograferat så mycket förut.
Med en far som var fotograf så blev jag nog avskräckt och han var ganska petig och kritisk så jag tappade lusten att lära mej sleep.gif
(han sitter säkert i himlen och gnisslar tänder över mina usla bilder laugh.gif )
Men det försöker jag ta igen nu , så det är därför jag säkert kommer plåga er med en hel del bilder framöver tongue.gif
Snöflinga
Det ser vi fram emot rolleyes.gif
askar
CITAT (Blomstertanten @ 20-01-2007, 22:27)
Det är ingen ek , men vad det är för sorts träd har jag ingen aning om unsure.gif

Försökte få till en bra bild på grenarna också , de är alldeles gröna av mossa , men de bilderna blev totalt misslyckade.
Får skylla på dels att kameran är ny och att jag inte fotograferat så mycket förut.
Med en far som var fotograf så blev jag nog avskräckt och han var ganska petig och kritisk så jag tappade lusten att lära mej sleep.gif
(han sitter säkert i himlan och gnisslar tänder över mina usla bilder laugh.gif )
Men det försöker jag ta igen nu , så det är därför jag säkert kommer plåga er med en hel del bilder framöver tongue.gif

Man ska aldrig låta det förflutna styra ens liv.

Ser också fram emot fler vackra bilder. smile.gif
Piccante
Det är ingen ek , men vad det är för sorts träd har jag ingen aning om  :unsure:

Jag har heller ingen aning, därför skrev jag ek? laugh.gif
Men det är ett grovt lövträd i alla fall. Kanske lönn,alm eller lind? I vilket fall så ser det spännande ut med allt som växer på!
pejori

(han sitter säkert i himlan och gnisslar tänder över mina usla bilder laugh.gif )

låt han gnissla...plåta på du, övning ger färdighet smile.gif smile.gif
e_sedell
Trevliga bilder smile.gif

Visst är naturen fantastisk. Det borde vi ta tillvara bättre när nya bostäder byggs.
Lady Hamilton
Blomstertanten
Åhhh, vilken vacker isskulptur ! wub.gif

Mer bilder från marmorbrottet
Blomstertanten
Ny bild tagen vid samma marbrott i mars.

Elute
Vacker färg på denna lav. Fast bilden är lite suddig...
amaira
Ljuvliga bilder, allihopa!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon