fruberglund
Jag menar alltså sånt där lite tjockare brunt papper man slår in paket med som man ska skicka på posten. Ni fattar vilket jag menar va? Vart köper man sånt, nån som vet?
Reserv
CITAT (fruberglund @ 22-01-2007, 09:34)
Jag menar alltså sånt där lite tjockare brunt papper man slår in paket med som man ska skicka på posten. Ni fattar vilket jag menar va? Vart köper man sånt, nån som vet?

Där du lämnar in paketen finns detb oftast att köpa, annars så finns det ofta på bokhandeln wub.gif
*Stintan*
Jag köper det i en butik som har kontorsvaror smile.gif
fruberglund
Ok tack, då ska jag leta på typ Bokia eller Akademibokhandeln då.
AnitaO
CITAT (fruberglund @ 22-01-2007, 09:46)
Ok tack, då ska jag leta på typ Bokia eller Akademibokhandeln då.

Jag skulle nog sätta en slant på Bokia smile.gif
askar
Fråga i din ICA-butik. De brukar ha på rulle..
jag har köpt och betalat efter vikt. Kostar inte många öre/meter.
Lady Hamilton
Tro det eller ej...........men IKEA har faktiskt ett väldigt bra och BILLIGT omslags papper på rulle, finns i både brunt, grått, rödaktigt med mera
fruberglund
CITAT (Hamilton @ 23-01-2007, 18:24)
Tro det eller ej...........men IKEA har faktiskt ett väldigt bra och BILLIGT omslags papper på rulle, finns i både brunt, grått, rödaktigt med mera

Men är det sånt där tjockt då?

Kollade och hittade på kontorshandeln men de hade bara rullar med 133 meter som minst...lite i mesta laget biggrin.gif
titti49zon6
I fiskdisken på affären brukar dom använda brunt tjockt papper
kolla om du får köpa lite wub.gif
Lady Hamilton
CITAT (fruberglund @ 23-01-2007, 18:59)
CITAT (Hamilton @ 23-01-2007, 18:24)

Men är det sånt där tjockt då?

Kollade och hittade på kontorshandeln men de hade bara rullar med 133 meter som minst...lite i mesta laget biggrin.gif

Jag har i allafall använt det till att paketera en hel del paket som jag skickat på posten. Men jag vill nog påstå att "papperet" är ett mellanting mellan tjockt ovanligt tunnt omslags papper.

Sedan kan jag ju passa på att tala om eftersom det endast är 334 dagar kvar till julafton så rekommenderar jag att köpa julklapps papperet på någon av Hobby affärerna 30m rullar DET är riktigt present papper det! går inte alls sönder utan "tål" även hårdhänt inslagning.
ohmy.gif Förresten........baske mig skall jag inte kolla om de inte även har "brunt omslags papper".........Jag återkommer om en stund laugh.gif
Lady Hamilton
Slöjddetaljer Är det här "rätt" papper?
Helen i Skåne
Köp på IKEA och ta två omslag så räcker det! smile.gif
Hannele
CITAT (fruberglund @ 22-01-2007, 09:34)

Jag packar in saker ibland i en vanlig ica-kasse, coop går lika bra, kostar 2 kr. smile.gif
Behöver man mer, finns det rullar på posten (?) och bokhandeln.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon