Full version: Jag är i tidningen!
Lars-Olof Arvids
Idag är jag i tidningen! smile.gif Bohusläningen besökte vårt STA-möte i Uddevalla igår, och då råkade jag komma med på bild. Jag lyckas inte länka direkt till artikeln, men gå in på http://www.bohuslaningen.se och klicka på "Uddevalla" i raden till vänster, och sedan på "Vinterträdgården i fokus" till höger.

Olle
Lena i Torslanda
Jämrarns vad suddig du var - vad hade du druckit egentligen laugh.gif
Alba
Aha nu är du kändis. Kul att se dig på bild.
Lars-Olof Arvids
Lena, jag är faktiskt nykterist! Även om det kan vara svårt att tro. tongue.gif

Olle
Alba
CITAT (Lena i Torslanda @ 22-01-2007, 11:06)

Eller också är det vi som tittar på bilden som ser dimmigt i dag tongue.gif
Hannele
Grattis, så trevligt, det behövs växtliget i vinterkylan.
Floppy
CITAT (Alba @ 22-01-2007, 11:33)
Jämrarns vad suddig du var - vad hade du druckit egentligen  :lol:

Eller också är det vi som tittar på bilden som ser dimmigt i dag tongue.gif

laugh.gif ...jo så måste det ju vara...
Kul å vara med i tidningen iaf... tongue.gif wub.gif
Kathy
Grattis!! Vad kul!! smile.gif
malin72
vad roligt grattis till kändisskapet tongue.gif tongue.gif
Magdis
Vad kul å få ta sig en titt! biggrin.gif *gnider mig i ögonen* Lite suddig som sagt var. rolleyes.gif
fruberglund
Nämen, det här är så roligt än en gång att man har en helt annan bild av människan innan man ser honom/henne.

Trodde du var en gammal gråhårig gubbe (inget illa menat) biggrin.gif Är kanske för att namnet låter lite gammalt smile.gif

Skulle gärna vilja veta hur folk tror jag ser ut (ni som inte sett mig på bild alltså)...det är så intressant tongue.gif
Snöflinga
CITAT (fruberglund @ 22-01-2007, 12:04)
Nämen, det här är så roligt än en gång att man har en helt annan bild av människan innan man ser honom/henne.

Trodde du var en gammal gråhårig gubbe (inget illa menat) biggrin.gif Är kanske för att namnet låter lite gammalt smile.gif

Skulle gärna vilja veta hur folk tror jag ser ut (ni som inte sett mig på bild alltså)...det är så intressant tongue.gif

Ja, jag har alltid föreställt mig LarsOlof som en äldre blond, småmullig viking wub.gif Men det är nog som frun säger att det är namnet som gör fantasibilder i huvudet ....
AnitaO

laugh.gif laugh.gif
Kul att se en bild på dig smile.gif
Lars-Olof Arvids
"Gammal gråhårig gubbe" eller "äldre blond, småmullig viking", tack för det! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Kanske är man det när man har passerat 40...

Olle
Magdis
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 22-01-2007, 12:26)
"Gammal gråhårig gubbe" eller "äldre blond, småmullig viking", tack för det! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Olle

Hihi! laugh.gif
Det står ju i din profil när du är född, så gråhårig gammal gubbe hade jag då inte trott. Du såg nog ut ganska precis som jag föreställt mig, lite smalare kanske. biggrin.gif
Monica M zon 4
Kul att se en äkta kändis i tidningen. smile.gif
askar

Olle

Hej kändis!:)

Men nog har vi väl fått se dig på bild ett par ggr tidigare...
det var då jag upptäckte att du inte är någon gråhårig gammal... laugh.gif

Du är jämnårig med vår son. smile.gif
askar
CITAT (Snöflinga @ 22-01-2007, 12:10)

Ja, jag har alltid föreställt mig LarsOlof som en äldre blond, småmullig viking wub.gif Men det är nog som frun säger att det är namnet som gör fantasibilder i huvudet ....

Frun???? Jag har trott att du är en kvinna laugh.gif
Tycker att Snöflinga låter så mjukt och kvinnligt. tongue.gif
anna_rispan
Syftade inte Snöflinga på Fru Berglund?? unsure.gif
askar
CITAT (anna_rispan @ 22-01-2007, 13:02)
Syftade inte Snöflinga på Fru Berglund?? unsure.gif

Aha... där ser man laugh.gif
fruberglund
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 22-01-2007, 12:27)
"Gammal gråhårig gubbe" eller "äldre blond, småmullig viking", tack för det! laugh.gif  :lol:  :lol:

Olle

Hihi! laugh.gif
Det står ju i din profil när du är född, så gråhårig gammal gubbe hade jag då inte trott. Du såg nog ut ganska precis som jag föreställt mig, lite smalare kanske. biggrin.gif

Jag läser inte alla profiler så det har jag missat smile.gif
Tesa
Jag har tittat på dig i pappersversionen...lite intressant läsning på sista sidan i del 1 också.. om Linné..
Snöflinga
CITAT (askar @ 22-01-2007, 12:56)
CITAT (Snöflinga @ 22-01-2007, 12:10)

Frun???? Jag har trott att du är en kvinna laugh.gif
Tycker att Snöflinga låter så mjukt och kvinnligt. tongue.gif

laugh.gif laugh.gif Jo visst är jag kvinna, bara lite lat att skriva ut hela namn ibland smile.gif
Aquilegia
Fick du med dig något hem från prisbordet, Lars-Olof?
Margaretha
Det var ju en sällsynt lyckad rubrik i alla fall! Vinterträdgården i fokus! Fokus ligger på växten, inte på människan! laugh.gif
Lars-Olof Arvids
CITAT (Aquilegia @ 22-01-2007, 20:33)
Fick du med dig något hem från prisbordet, Lars-Olof?

En Corydalis, vet inte vilken sort.

Olle
Aquilegia
Kul! visst är det härligt när man tågar fram och plockar ut sin vinst!!!! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon