Full version: Ludde fyller 2 år!
Floppy
Grattis mattes lilla 2-åring!!!
Tårtan...som består av blodpudding, leverpastej och toppen på berget...köttbullar...

Mmmmm ser gott ut...

Första tuggan...en köttbulle laugh.gif tongue.gif

Slickar lite och njuter... wub.gif
Alba
Grattis Ludde på den stora dagen

Så fin bild. Jag förstår om Ludde blir glad - det ser ju gott ut.
AnitaO
Grattis Ludde wub.gif
Fenja
Härliga bilder! Kommer att tänka på min gamla cairnterrier Jönsson. Grannen hade lagt ett stort bakben efter älgslakten på vår gräsmatta. Jönsson störtade ut och slickade på det sedan satte han sig och tittade från ena änden till den andra, liksom: WOOOOOOOOOOOW!!!
Grattis Ludde! wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja
Floppy
CITAT (Fenja @ 22-01-2007, 18:22)
Härliga bilder! Kommer att tänka på min gamla cairnterrier Jönsson. Grannen hade lagt ett stort bakben efter älgslakten på vår gräsmatta. Jönsson störtade ut och slickade på det sedan satte han sig och tittade från ena änden till den andra, liksom: WOOOOOOOOOOOW!!!
Grattis Ludde!  :wub:  :wub:
Mvh
Fenja

laugh.gif laugh.gif laugh.gif .... kan se det framför mig...Ludde gjorde likadant när svärfar hade lagt fram ett dött rådjur som han hade hittat påkört på deras väg....Ludde satt bara å stirra och visste inte om man ska äta det eller inte...
pejori
ludde är fin vovve och stor gosse nu... wub.gif
härlig tårta det där smile.gif
herkules
Grattis Ludde, härlig tårta!

Fenja> Kan tro din hund var salig med ett sådant ben!

wub.gif
Kathy
Grattis Ludde på din stora dag!! wub.gif wub.gif wub.gif
evelina
Grattis Ludde,smarrig tårta. smile.gif wub.gif
Fenja
CITAT (Floppy @ 22-01-2007, 18:39)
CITAT (Fenja @ 22-01-2007, 18:22)
Grattis Ludde!  wub.gif  wub.gif
Mvh
Fenja

laugh.gif laugh.gif laugh.gif .... kan se det framför mig...Ludde gjorde likadant när svärfar hade lagt fram ett dött rådjur som han hade hittat påkört på deras väg....Ludde satt bara å stirra och visste inte om man ska äta det eller inte...

laugh.gif laugh.gif Jag känner igen kroppshållningen!! wub.gif wub.gif

Jo Herkules, det var en syn!!

Mvh
Fenja
faith
Vad söt han är! Valpbilderna i ditt album är ljuvliga. wub.gif
Snöflinga
Grattis lilla Ludde ... många godsaker på den tårtan wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon