Gillan
Här kommer Eurosports tider som de ser ut nu ( med reservation för att de har en förmåga att ändra sina tider med allt från 5 min till en timme wacko.gif ). Om man ändå har möjligheten, så är de i alla fall bättre än SVT som bara visar en timmes sammandrag.

TISDAG

14.00-17.30............Isdans, Obligatorisk
19.15-22.00............Par, Kortprogrammet

ONSDAG

13.00-16.45..........Herrar, Kortprogrammet
19.00-22.00..........Par, Friprogrammet

TORSDAG

13.30-17.15..........Isdans, Originaldans
18.30-22.30..........Herrar, Friprogrammet

FREDAG

12.15-18.00.........Damer, kortprogram
19.00-22.30.........Isdans, Friprogrammet

LÖRDAG

14.00-16.30........Damer, Friprogrammet

SÖNDAG

14.00-16.30..........Uppvisningsgala

Det var det det. Hoppas ni som tittar får njuta av det ni får se smile.gif

Sen måste jag revidera mitt påstående om att Evgeni tog alla tre Guldmedaljerna förra året. Han var ju inte ens med på VM, eftersom han var skadad ( alzheimers light som ger sig till känna med jämna mellanrum). I år är han inte med alls. En del rykten säger att han gått över till proffsen, andra säger att han bara har ett " viloår". Den som lever får se biggrin.gif
cato
Tack Gillan!

Har skrivit ner ditt tidschema.

Hälsningar

Cato
Gillan
CITAT (cato @ 22-01-2007, 21:47)
Tack Gillan!

Har skrivit ner ditt tidschema.

Hälsningar

Cato

Varsegod, det var så lite wub.gif smile.gif
anna_rispan
Vilken bra sammanfattning!!! Nu kan jag sova gott!! Slippa bläddra i tv-tidningen i morgon bitti innan skolan o så...

Så du har hört lite om Evgeni tillslut!! Kul!
askar
Jag kommer nog att titta på en hel del. smile.gif
Gillan
Åhh, vilket antiklimax! Här har jag väntat i flera år på att våra enda svenska paråkare skulle få åldern inne för att få vara med i seniormästerskap. Och vad händer när det äntligen är dags?! blink.gif
Paråkarna Angelika Pylkina och Niklas Hogner har tyvärr tvingats lämna återbud på grund av sjukdom.sad.gif

Såå typiskt när man äntligen skulle få se dem i action. Det har ju dessutom gått relativt bra för dem i juniorsammanhang. Ja,ja, sånt är livet rolleyes.gif :
AnitaO
Jag är bara sådär "måttligt" intresserad.
Gillar uppvisningarna sista dagen bäst rolleyes.gif smile.gif
Betty
Tack för listan! Har skrivit ut den och lagt den på soffbordet. smile.gif
askar
Nu har vi sett Paråkningen...

Polska paret Sudek….. Oj vilket par… vilka hopp och vilka kast!!!

Petrova - Tikhonov fick så höga poäng… Näää nu blev jag arg… är det som förr… lika mycket uppgjort?
Dom hade ju flera ganska tydliga missar.

Det Tyska paret … ja vad ska man säga,,,, helt otroligt ... Solklara ettor.smile.gif

Men andraplatsen tycker jag att det Polska paret borde fått.
Hannele
Tack, måste ju se
aanderss
men man saknar bengt grive

där kommer hon i mörkvit klänning /ler
askar
CITAT (aanderss @ 24-01-2007, 22:03)

Då är du inte så där purung.. när du minns Bengt Grive rolleyes.gif
Mörkvit... javisst minns man biggrin.gif wub.gif
aanderss
CITAT (askar @ 24-01-2007, 22:11)

är 70 talist
askar
CITAT (aanderss @ 24-01-2007, 22:12)
CITAT (askar @ 24-01-2007, 22:11)

är 70 talist

Aj aj... där ser man. smile.gif
Gillan
Kul att det är några av er som tittar rolleyes.gif biggrin.gif

Bengt Grive...........och hans färger..........ja de var väl för härliga rolleyes.gif tongue.gif

Tja, vad ska man säga? Om det rysska paret? De lever på gamla meriter tyvärr rolleyes.gif ( fast de är rätt bra, om man titttar efter rolleyes.gif )

Det Polska paret har jag haft en förkärlek för i många år. Tyvärr så gör de en del onödiga missar ibland rolleyes.gif

Och det tyska paret!! WOW wub.gif

Men var det ingen av er som såg herrarna wub.gif rolleyes.gif . Tror ärligt talat att det är första gången som jag kan säga att Kristoffer var bra! ( trots att han missade rolleyes.gif )

Men.........så jag saknar de som inte var med rolleyes.gif
kerstin z5-6
herrarna i kväll då smile.gif ska bli kul
Gillan
CITAT (kerstin z5-6 @ 25-01-2007, 10:07)
herrarna i kväll då smile.gif ska bli kul

wub.gif wub.gif absolut veckans höjdpunkt! rolleyes.gif wub.gif
askar
Min favorit är paråkningen ... iaf i år. Men jag ska så klart se herrarna ikväll.smile.gif
Gillan
Om en minut sägs det vara isdans? rolleyes.gif

Och helt fel hade jag. Det börjar kanske som förutsagts, 13.30 rolleyes.gif
aanderss
dagens tv sändningar på svt 2 börjar om 5 minuter
Pirum
Tack för tipset. Främsta anledningen till att jag ser konståkning är att jag är så fascinerad av de (numera) post-sovjetiska tränardamerna. Stora pälsar, en air av St Petersburg 1898 över dem alla.

Jag retar mig fortfarande på att inte Slutskaya vann OS 2002, tog knäcken på mitt nästan obefintliga konståkningsintresse befarar jag.

För övrigt tycker jag det görs för få Salchows idag, knappt någon som vet vem det var längre. Inte Grafström heller, men, han har väl inga skutt uppkallade efter sig?
Gillan
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Du är just skön du Pirum wub.gif Det är för övrigt slut nu och " bäste " kille vann unsure.gif ( om man nu tycker det ). Själv blev jag så otroligt glad över att killen som tog bronset gjorde just det, att det kändes som om han vann rolleyes.gif . Var det nån som begrep vad jag sa nu?

Men jag håller absolut med dig om Slutskaya och den där förbaskade guldmedaljen som hon inte fick. Så till den milda grad att jag blir rasen bara av att tänka på det rolleyes.gif laugh.gif . Vad är Michell Kwan jämfört med henne? Just det..........ingenting rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

Sen att det inte var Kwan som vann då, hör ju inte hit tongue.gif
aanderss
CITAT (Evgeni @ 25-01-2007, 22:58)
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Du är just skön du Pirum wub.gif Det är för övrigt slut nu och " bäste " kille vann unsure.gif ( om man nu tycker det ). Själv blev jag så otroligt glad över att killen som tog bronset gjorde just det, att det kändes som om han vann rolleyes.gif . Var det nån som begrep vad jag sa nu?

Men jag håller absolut med dig om Slutskaya och den där förbaskade guldmedaljen som hon inte fick. Så till den milda grad att jag blir rasen bara av att tänka på det rolleyes.gif laugh.gif . Vad är Michell Kwan jämfört med henne? Just det..........ingenting rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

Sen att det inte var Kwan som vann då, hör ju inte hit tongue.gif

kom svensken 3a?
Pirum
CITAT (Evgeni @ 25-01-2007, 22:58)
Men jag håller absolut med dig om Slutskaya och den där förbaskade guldmedaljen som hon inte fick.

Ja, ack sad.gif Hade förhoppningar inför OS 2006, men, då var hon ju ärligt talat inte värd guldet tyvärr. Även om jag tycker att hon ändå var trevligast att se på, och då syftar jag inte på att hon är snygg.

OS2002 är för övrigt dystert värre, knappt några positiva minnen från de spelen. Hockeyförlust mot Vitryssland, dop-Mühlegg som sopade rent i spåren, amerikaner som fuskade i short-track (bland annat), och så då Slutskayas förlust. Så förvånad, och ledsen, stackaren såg ut. Ajaj.
Gillan
Nu är det bara tjejerna kvar som ska göra upp om medaljen. Med svenska ögon sett, gjorde Lina riktigt bra ifrån sig. Får hon bara vara skadefri, har hon kapacitet den tjejen! Men Slutskaya har en absolut värdig efterträdare i den nya 16-åriga tjejen (som jag inte alls lärt mig vad hon heter än), som så här lång ligger på 6:e plats.

Kristoffer slutade som tia och Sverige får skicka två killar nästa år. Det om nåt ska bli spännande. Men Kevin som trea, det var mycket värt. Brian tycker jag är lite överreklamerad. Men det är jag det:rolleyes:

Isdansen är jag personligen inte alls nöjd med. Men så är jag inte domare heller wink.gif .Hade mer än gärna sett det Bulgariska paret som vinnare.

Paråkarna var väl okej.

Varje år vid den här tiden blir jag påmind om varför jag är så in i nordens anti-tv:e blink.gif resten av året. Det blir en vecka till ( i mars), och mina ögon är redan såå fyrkantiga som det är möjligt............. rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif

PS! Förlåt att jag inte svarade dig aanderss, missade det på mitt vanliga " dissträa " sätt. Förhoppningsvis har du svaret vid det här laget wub.gif .ds.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon