Bodenblomman
Jag älskar att sitta och läsa på trädgårdforum och kika runt på trädgårdssidor och insupa inspiration. Det värsta är att min sambo också tycker om att sitta vid datorn fast inte för att surfa trädgård. Nu har jag insett att det bara är att ställa upp en till dator, för jag kan ju inte säga att han får sitta vid datorn någon gång i sommar medans jag har fullt upp i trädgården eller till hösten innan planerna för nästa säsong börjar på allvar igen.

Tänk vilka problem man har!!! Det var bättre förr!!???????

Någon med samma bekymmer?

/ Susanne laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif
noora
Vi har flera datorer (bland annat min bärbara dator från jobbet, som min man inte ens kan logga in på) så vi får inte det problemet smile.gif Däremot ockuperar jag TVn när det kommer trädgårdsprogram, så att min man antingen snällt får titta på trädgårdsprogram med mig eller gå och göra något annat...
Sailor Pluto
Vi har bara en dator, fast jag är "hemmafru" med planer på eget företag så det funkar utmärkt smile.gif . När sambon kommer hem från jobbet har jag redan suttit vid datorn så länge att jag är helt utmattad.

Däremot är det värre med tv:n. Av någon anledning får jag alltid titta på trädgårdsprogram ensam tongue.gif . Efter fem och ett halvt år har han lärt sig att det inte är lönt att försöka ta över fåtöljen under "Gröna rum", numera "Gunnels gröna". Kan ni begripa att han inte är det minsta intresserad av trädgård?!
Bodenblomman
Tv:n är inte något bekymmer för vi har flera. Vi håller på att renovera kontoret och där kommer det att stå två datorer så problemet är snart löst.
Om icke trädgårdsintresserade skulle se detta skulle dom tro att man är knäpp. Fast lite knäpp är man väl? Om inte lite tokig (trädgårdstokig).

smile.gif smile.gif smile.gif

/ Susanne
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon