Full version: influensatider?!
Elisabeth P
Ucsh sad.gif Vilken hämsking till influensa.

Har haft hög feber sen i söndags. Den ger ju aldrig med sig. Så fort man tror att man är på väg att bli bra så skjuter den J-la feber i höjden igen mad.gif sad.gif .
Jag orkar och vill inte vara sjuk längre. Att dessutom ha en enorm värk i kroppen(framförallt i ryggen) gör ju inte det hela bättre sad.gif

Var bara tvungen att skriva av mig lite. Någon som vet om den har stor utbredning?

Lisa
Reserv
CITAT (Lisa:) @ 25-01-2007, 16:49)
Ucsh  :( Vilken hämsking till influensa.

Har haft hög feber sen i söndags. Den ger ju aldrig med sig. Så fort man tror att man är på väg att bli bra så skjuter den J-la feber i höjden igen mad.gif  :( .
Jag orkar och vill inte vara sjuk längre. Att dessutom ha en enorm värk i kroppen(framförallt i ryggen) gör ju inte det hela bättre sad.gif

Var bara tvungen att skriva av mig lite. Någon som vet om den har stor utbredning?

Lisa

Hysch!!! unsure.gif blink.gif wacko.gif Jag har bara en snabbförkylning.....har inte ett dugg ont i muskler o nacke.......och absolut inga febertoppar som skjuter i höjden efter hostattackerna.... blink.gif wacko.gif sad.gif Näeee...inte flunsa sad.gif Häromkring går både influensan och vinterkräksjukan huh.gif

Tillägg: Krya på dig förresten, många smittfria kramar wub.gif
Elisabeth P
Va glad så länge ni håller er friska för det är då ingen höjdare sad.gif

Och hostattackerna inte att förglömma sad.gif sad.gif sad.gif . Får ju inte äns sova på nätterna.

Nää usch och fy, hoppas ni håller er friska och att jag snart är på bättringsvägen. Åt vilket håll nu den ligger?

Lisa
Bee
CITAT (Reserv @ 25-01-2007, 16:52)
Ucsh  sad.gif Vilken hämsking till influensa.

Har haft hög feber sen i söndags. Den ger ju aldrig med sig. Så fort man tror att man är på väg att bli bra så skjuter den J-la feber i höjden igen mad.gif  sad.gif .

Lisa

Hysch!!! unsure.gif blink.gif wacko.gif Jag har bara en snabbförkylning.....har inte ett dugg ont i muskler o nacke.......och absolut inga febertoppar som skjuter i höjden efter hostattackerna.... blink.gif wacko.gif sad.gif Näeee...inte flunsa sad.gif Häromkring går både influensan och vinterkräksjukan huh.gif

"å jag ljuger så braaa...." tongue.gif
Krya på dig, Reserv!
Reserv
CITAT (Bee @ 25-01-2007, 16:56)
CITAT (Reserv @ 25-01-2007, 16:52)
Ucsh  sad.gif Vilken hämsking till influensa.

Har haft hög feber sen i söndags. Den ger ju aldrig med sig. Så fort man tror att man är på väg att bli bra så skjuter den J-la feber i höjden igen mad.gif  sad.gif .

Lisa

"å jag ljuger så braaa...." tongue.gif
Krya på dig, Reserv!

Jag har inte haft 40 grader idag i alla fall, bara drygt 39 rolleyes.gif tongue.gif går och vilar mellan varven wub.gif tack för krya på mig hälsning wub.gif
Bee
CITAT (Lisa:) @ 25-01-2007, 16:55)
Va glad så länge ni håller er friska för det är då ingen höjdare sad.gif

Och hostattackerna inte att förglömma sad.gif sad.gif sad.gif . Får ju inte äns sova på nätterna.

Nää usch och fy, hoppas ni håller er friska och att jag snart är på bättringsvägen. Åt vilket håll nu den ligger?

Lisa

För min del gick bättringsvägen via vårdcentralen. Men jag också haft det som du sen i söndags. Halsfluss. Usch och urk!
Elisabeth P
Någon läkare har jag inte träffat, men fick i alla fall vårdcentralen att skriva ut dunderhostmedicin så man kan få lite vila mellan varven. Halsfluss hoppas occh tror jag inte att jag har.

Tyvärr är det väl bara att se tiden an, men jobbigt är det sad.gif . Då är det skönt att skriva av sig.
Dessutom har mannen legat sedan i fredags i denna långdragna flunsa, så vi ömkar ihop.

Tack för krya på dig hälsningen, vi får hoppas att den hjälper wub.gif

Lisa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon