Ewa L
Mattes lilla älskling som jag skrutit om någon gång att "han minsann inte biter på något"!
Det hade han gjort när jag kom hem sent igår kväll. (Tuggbenet var slut.)

Varenda kabel som går till datorn. @£$€{@£££
Till Scanner, modem, tangentbord, högtalare, skärm, mus — rubbet. Dvs allt utom nätkabeln.
Min första reaktion var: F-n att du inte tog nätkabeln som första. Men den tanken varade tack och lov inte många sekunder.

Nu har jag varit på tiggarstråk på jobbet och fått en VGA-skärm och tangentbord. De hade inte utbytbara kablar, utan de var fasta. Resten får jag väl knalla iväg till någon affär, lägga upp rubbet på disken (i småbitar) och säga: En av varje, tack!

Det tog flera timmar innan han vågade sig fram från sitt gömställe under sängen. rolleyes.gif
Redan idag kan jag faktiskt skratta åt eländet, men det kunde jag inte igår.
Leia
laugh.gif Förlåt att jag skrattar.... Känns bra att man inte är ensam bara.... rolleyes.gif laugh.gif
Lady Hamilton
CITAT (Ewa L @ 26-01-2007, 10:22)
.....Resten får jag väl knalla iväg till någon affär, lägga upp rubbet på disken (i småbitar) och säga: En av varje, tack!...........

rolleyes.gif Tänk om man hade fått vara en "fluga på väggen" då..............och få se reaktionen på expediten...........
askar
Tur att han gömde sig tills mattes vrede lagt sig rolleyes.gif wub.gif
AnitaO
Säljes till lägstbjudande .... ny annons på Blocket laugh.gif rolleyes.gif
Tesa
...vet precis...
även om det inte varit nåt sådär påtagligt så har min älskling som jag inte kunde se på utan att stöna för nån vecka sen bara blivit en plååååga...
...han är inte ett dugg söt när han inte sover...bara jobbig..blääää..
...puberteten kanske...inte f-n vet jag...men han är billig just nu om nån vore hågad... wink.gif
Anma
Har varit med om liknande... Min lilla valp som aldrig bet sönder nåt... så blev han lämnad ensam i 20 minuter när han var 5 månader, (det var inte första gången han var ensam hemma...) Då passade den lilla ängeln att tugga sönder 3 biblioteksböcker... mad.gif Brevid dessa biblanböcker fanns ett gäng egna böcker, men dom dög inte minnsann!! wacko.gif
Kathy
Ja...ibland är de billiga, ens små älsklingar. laugh.gif biggrin.gif wub.gif wub.gif
Kathy
CITAT (Ewa L @ 26-01-2007, 10:22)
Varenda kabel som går till datorn. @£$€{@£££
Till Scanner, modem, tangentbord, högtalare, skärm, mus — rubbet. Dvs allt utom nätkabeln.

Du kanske ska köra trådlöst?
Anki på Öland
Ja, ibland vill man sälja dom till lägstbjudande!! Jag märker att när det varit dåligt väder länge så det inte blir så mycket utevistelse och uteaktiviteter då är dom rastlösa och då kan vad som helst ha hänt när man kommer hem! tongue.gif
Anki
Ciczi
CITAT (Anne R @ 26-01-2007, 15:18)
Har varit med om liknande... Min lilla valp som aldrig bet sönder nåt... så blev han lämnad ensam i 20 minuter när han var 5 månader, (det var inte första gången han var ensam hemma...) Då passade den lilla ängeln att tugga sönder 3 biblioteksböcker... mad.gif  Brevid dessa biblanböcker fanns ett gäng egna böcker, men dom dög inte minnsann!! wacko.gif

Finsmakare på litteratur? laugh.gif

Ciczi
Anma
CITAT (ciczi @ 26-01-2007, 22:44)
CITAT (Anne R @ 26-01-2007, 15:18)
Har varit med om liknande... Min lilla valp som aldrig bet sönder nåt... så blev han lämnad ensam i 20 minuter när han var 5 månader, (det var inte första gången han var ensam hemma...) Då passade den lilla ängeln att tugga sönder 3 biblioteksböcker... mad.gif  Brevid dessa biblanböcker fanns ett gäng egna böcker, men dom dög inte minnsann!! wacko.gif

Finsmakare på litteratur? laugh.gif

Ciczi

Jajamen! laugh.gif laugh.gif laugh.gif Tur att intresset inte höll i sig, det hade varit jobbigt att ha en bildad jävul i huset... laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon