yenny
Idag låg det en paketavi i brevlådan... väldigt mysko, jag har inte beställt något eller väntar paket vad jag vet unsure.gif *kliar mej i huvudet*
SÅ jag går till posten och får där mitt paket.
Då blev det genast väldigt spännande.... var har den busen hittat på nu!? wub.gif För jag kände igen avsändaren biggrin.gif

Så hem för att öppna så snabt det gick, självklart var jag tvungen att ta kort också laugh.gif

Bild nr1:

Efter att ha fått av inslagningen låg där ett paket och en uppmaning om att Frida skulle vara med... och tydligen luktade det spännande så hon var gärna med biggrin.gif

Vi tog bort lite papper och där var något jätteintresant... det luktade jättegott biggrin.gif (tyckte frida, jag rynkade lite på näsan)

Å jisses... Frida blev ju alldeles till sej.... en fin ny skål!!! men vad är det som luktar så gott??? (för er andra kan jag ju berätta att det var torkad bläckfisk)

Innan jag han reagera så högg hon den och rusade iväg..

Sen var det 3 paket kvar biggrin.gif Och där var det något fint till mej wub.gif

Tack snälla Scrollan wub.gif wub.gif
Jag blev väldigt överaskad och väldigt glad!
Stora Kramar till dej wub.gif
anna_rispan
fint med pärlor i såna flaskor!
Alba
Så fin skål till kisse.
Flaskorna med pärlor till dig förstår jag tongue.gif
Snygga flaskor
Anma
Vad roligt att få överraskningspaket! Och att både katten och du fick nåt, det var omtänksamt! wub.gif
Kathy
Ojj, vad kul att paketet kom fram idag! Jag postade det igår...och trodde att det skulle komma fram först på måndag.

Kul att Frida gillade den torkade bläckfisken. Det är direktimport från Korea. biggrin.gif Hugo och Ikaros är som galna i den....

Tänkte det kunde vara kul med en överraskning....för att du är du. wub.gif wub.gif wub.gif

Kram på dig!
Kathy
Ett under att du fick upp det första paketet med tanke på all tejp...... rolleyes.gif tongue.gif
yenny
CITAT (Scrollan @ 26-01-2007, 16:01)
Ett under att du fick upp det första paketet med tanke på all tejp...... rolleyes.gif tongue.gif

Japp det var ett rejält igentejpat paket tongue.gif

Frida står vid skålen och undrar var bläckfisken tog vägen unsure.gif
För jag snodde tillbaka den från henne och bröt av små bitar, jag är ju så mammig så jag tror hon ska sätta i halsen annars rolleyes.gif sen la jag undan en bit också så hon får njuta ännu en gång. Nu står hon och sniffar vid skafferiet... hon är inte dum hon inte tongue.gif biggrin.gif

Pärlorna var jättesöta... de hittar jag nog på något skoj med.

Tack ännu en gång! Det blev ju rena julafton igen biggrin.gif wub.gif
Kathy
Ja, det kan vara bra att ge små bitar lite i taget.

Ikaros och Hugo är så glupska att jag aldrig skulle kunna ge dem stora bitar......de sväljer dem ju hela....känner säkert ingen smak alls. Men doften gillar de. wub.gif

Hoppas pärlorna kommer till användning.....du får visa dina alster sen. wub.gif
Castea
smile.gif
faith
Jenny, jag har varit och kikat i din blogg och i ditt album. Det fanns jättefina smycken där!! Du är verkligen jätteduktig. wub.gif
yenny
CITAT (faith @ 26-01-2007, 16:37)
Jenny, jag har varit och kikat i din blogg och i ditt album. Det fanns jättefina smycken där!! Du är verkligen jätteduktig. wub.gif

Tack wub.gif Va kul att du hittade till bloggen!
AnitaO
Skönt att vi slapp vänta hela helgen innan vi fick veta svaret på gåtan om paketet smile.gif
Fina prylar! wub.gif
Kathy
CITAT (faith @ 26-01-2007, 16:37)

Här finns foton på några otroligt fina pulsvärmare som Yenny har gjort. wub.gif wub.gif wub.gif
yenny
CITAT (AnitaGg @ 26-01-2007, 16:41)
Skönt att vi slapp vänta hela helgen innan vi fick veta svaret på gåtan om paketet smile.gif
Fina prylar! wub.gif

Tja jag tänkte att jag tar allt på en gång biggrin.gif
Kathy
CITAT (yenny @ 26-01-2007, 16:42)
CITAT (AnitaGg @ 26-01-2007, 16:41)
Skönt att vi slapp vänta hela helgen innan vi fick veta svaret på gåtan om paketet  :)
Fina prylar!  :wub:

Tja jag tänkte att jag tar allt på en gång biggrin.gif

Jag höll gänget på sträckbänken i svammeltråden tongue.gif om att jag skulle iväg och posta ett paket till en odlait.
malin72
CITAT (Scrollan @ 26-01-2007, 16:43)
Jag höll gänget på sträckbänken i svammeltråden tongue.gif om att jag skulle iväg och posta ett paket till en odlait.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif japp det gjorde du men fin fint paket wub.gif
Magdis
Oj vad skojigt med present till både dig och kissen! smile.gif De där pärlorna kan du nog göra nåt snyggt av!
Gillan
Och jag som var sååå nyfiken fick äntligen svar wub.gif Vilka fina grejor du fick yenny. Till både dig och kissemissen wub.gif smile.gif
yenny
Nämen.... när skrev du det scrollan? det har jag helt missat blink.gif laugh.gif

Edit: jag har hittat det biggrin.gif
askar
Och jag som gissade att paketet skulle innehålla knappar laugh.gif

Så fina presenter, till både kissemissen och dig.
Pärlorna vet jag att du kommer att göra till något mycket vackert...
jag brukar kika in på din sida och har sett en hel del
vackra smycken och handarbeten.smile.gif
Kathy
CITAT (askar @ 26-01-2007, 21:33)

Nääää....inga knappar här inte. biggrin.gif
askar
CITAT (Scrollan @ 26-01-2007, 23:28)
CITAT (askar @ 26-01-2007, 21:33)

Nääää....inga knappar här inte. biggrin.gif

Men jag sa ju att jag var dålig på att gissa laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon