Kathy
Katt som badar i handfatet. wub.gif wub.gif wub.gif
Kathy
Kan inte ens stava......överskriften......
Ha överseende. biggrin.gif
malin72
laugh.gif laugh.gif laugh.gif den tom duschade själv wub.gif wub.gif jag hade en katt förrut som sov i handfatet och varje natt hörde vi hur kranen sattes på och så strilade vattnet över honm ,inte hårt utan som han tyckte lagom...
sen hopppade han alltid upp ibadkaret när jag duschade och stog vid mina fötter laugh.gif laugh.gif
så visst finns det katter som gillar att bada tongue.gif tongue.gif
Kathy
CITAT (malin72 @ 27-01-2007, 00:08)
laugh.gif laugh.gif laugh.gif den tom duschade själv wub.gif wub.gif jag hade en katt förrut som sov i handfatet och varje natt hörde vi hur kranen sattes på och så strilade vattnet över honm ,inte hårt utan som han tyckte lagom...
sen hopppade han alltid upp ibadkaret när jag duschade och stog vid mina fötter laugh.gif laugh.gif

Jösses.... wub.gif wub.gif wub.gif
Kathy
Ja, nu funkar det att bada bägge mina katter...men det är väl lite synd att säga att de gillar det.

Turkisk Van har rykte om sig att gilla att bada.
Ramoth
Det är väldigt vanligt att bengaler älskar vatten.
Att "bada" i vattenskålen är bara en lindrig form ...
(Har fått "halva köksgolvet" förvandlat till insjö några gånger ...)
Duscha och bada (simma!) tillsammans med husse/matte är det många som gör.
Kul, men ibland blir det jobbigt. Tack och lov annammade mina plaskande bengalningar den stora skål jag ställt i badkaren och slutade att plaska runt på andra ställe. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon