malin72
jo nu sitter jag och funderar över min sommar resa smile.gif

eftersom att min bror har flyttat till sin käresta i Umeå så undrar jag vilka som bor i närheten(ja 10 mil hit eller dit)
om det är så att man får komma förbi och se era trädgårdar och kanske ta en fika wub.gif wub.gif wub.gif
så kan man slå några flugor i en smäll tongue.gif tongue.gif tongue.gif
kerstin z5-6
Välkommen smile.gif -10 mil norrut laugh.gif
jULI ÄR JAG HEMMA laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
malin72
CITAT (kerstin z5-6 @ 27-01-2007, 10:50)
Välkommen smile.gif -10 mil norrut laugh.gif
jULI ÄR JAG HEMMA laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif på pricken eller???10 mil alltså eller hur långt är det smile.gif jo jag tänkte runt Juli tror att det är störst chans att vi är lediga då....
ok då ska jag bara hitta en resväg sen från dom till dig tongue.gif tongue.gif tongue.gif

och andra om det finns smile.gif
kerstin z5-6
10 mil prick -följ e4 bara ... du får en bättre beskrivning när vi ses på mässan smile.gif
malin72
CITAT (kerstin z5-6 @ 27-01-2007, 11:03)
10 mil prick -följ e4 bara ... du får en bättre beskrivning när vi ses på mässan smile.gif

aha vad skojj...jo jag flyger nog upp till dom så jag hoppas att bror min skaffat bil tills dess annars får jag lösa det på annat sätt laugh.gif laugh.gif ska bli skojj wub.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon