Full version: spel
matise
Satt nyss och spelade ett spel på datorn och gjorde ett klantigt misstag och förlorade...
För en sekund så ilskna jag till redigt, fick tag på ett äpple som låg bredvid mej som jag kastade rätt i kylskåpsdörren...
Äpplet studsade rätt in i min dator (sidoplåten var borttagen) och träffade moderkortet och jag såg ut så här... blink.gif

Inget verkar ha gått sönder dock....
(men det är äppelsmet i datorn)...
Hur dåliga förlorare är ni?
niklaswik
När det gäller dataspel kan jag bli helt galen, dock har jag sån förmåga att tänka efter före så jag kastar inte saker utan letar upp nåt mjukt, t.ex. en soffa, och slår på den rejält några gånger.. biggrin.gif
Kathy
CITAT (matise @ 27-01-2007, 16:02)
Satt nyss och spelade ett spel på datorn och gjorde ett klantigt misstag och förlorade...
För en sekund så ilskna jag till redigt, fick tag på ett äpple som låg bredvid mej som jag kastade rätt i kylskåpsdörren...
Äpplet studsade rätt in i min dator (sidoplåten var borttagen) och träffade moderkortet och jag såg ut så här... blink.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
F'låt att jag skrattar........men jag kan tänka mig att du såg ut sådär blink.gif
Tur att det inte gick sönder nåt....
Fialotta
Äpplet studsade rätt in i min dator (sidoplåten var borttagen) och träffade moderkortet och jag såg ut så här...  :blink:

Ops....tack för ett gott skratt....jag är inte nån dålig förlorare...jag startar ett annat spel tongue.gif
ingrid fuxwall
Oj då!
Du får ursäkta att jag log lite åt din text.

ingrid
Margaretha
Men egentligen är det ju dåliga förlorare som ofta blir bra idrottsmän t.ex.
Då kämpar man till sista blodsdroppen.

Såna som jag som inte bryr sig, vi kommer aldrig upp på pallen! wacko.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Scrollan @ 27-01-2007, 16:18)
Äpplet studsade rätt in i min dator (sidoplåten var borttagen) och träffade moderkortet och jag såg ut så här...  :blink:

F'låt att jag skrattar........men jag kan tänka mig att du såg ut sådär blink.gif
Tur att det inte gick sönder nåt....

får med säga förlåt .

men det var roligt laugh.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif

nej jag är någ den personen som inte bryr mig om jag förlorar på ett spel
Magdis
Jag rycker bara på axlarna om jag förlorar. Jag är ingen tävlingsmänniska, det är väl därför. smile.gif
Kathy
Jag blir aldrig sur då jag spelar spel.......
Men jag kan nog säga att jag verkligen är en tävlingsmänniska.
Om inte annat, så märks det då jag är på utställningar bl.a. laugh.gif
Pjater
Beror vad man spelar för spel, men ibland kan man bli så arg så att man skriker laugh.gif
Kathy
CITAT (Pjater @ 27-01-2007, 18:14)
Beror vad man spelar för spel, men ibland kan man bli så arg så att man skriker laugh.gif

Vad spelar du då, som gör dig så arg? wink.gif
Pjater
CITAT (Scrollan @ 27-01-2007, 18:15)
Beror vad man spelar för spel, men ibland kan man bli så arg så att man skriker  :lol:

laugh.gif Spelar mest rollspel så när man e omringad av 20 tal fiender så kan man bli rätt arg när man dör, hehe
Kathy
CITAT (Pjater @ 27-01-2007, 18:17)
Beror vad man spelar för spel, men ibland kan man bli så arg så att man skriker  laugh.gif

laugh.gif Spelar mest rollspel så när man e omringad av 20 tal fiender så kan man bli rätt arg när man dör, hehe

Rollspel? Nu blir jag nyfiken. Är du lajvare?
Pjater
CITAT (Scrollan @ 27-01-2007, 18:18)
CITAT (Pjater @ 27-01-2007, 18:17)
Beror vad man spelar för spel, men ibland kan man bli så arg så att man skriker  :lol:

Rollspel? Nu blir jag nyfiken. Är du lajvare?

Nej, det närmaste lajv jag varit med om e hardball ett lajv med vapen som ser riktiga ut fasst med plastkulor, nästan som paintball...
niklaswik
Haha, jag förstår mig inte på såna som inte blir galna och skriker om dom förlorar.. biggrin.gif

Jag har blivit lite bättre på senare år men när jag var runt 10 år så kunde jag kasta saker omkring mig när det gick dåligt på monopol.... wacko.gif

Jag behövde alltså inte ens komma sist, det räckte att jag inte vann...
Bee
CITAT (niklaswik @ 27-01-2007, 18:21)
Haha, jag förstår mig inte på såna som inte blir galna och skriker om dom förlorar.. biggrin.gif

Jag har blivit lite bättre på senare år men när jag var runt 10 år så kunde jag kasta saker omkring mig när det gick dåligt på monopol.... wacko.gif

Jag behövde alltså inte ens komma sist, det räckte att jag inte vann...

Så där gjorde min son också! Han blev också förb....d när hans favvis inte vann i tennis på tv! laugh.gif

SJälv är jag nog innerst inne en tävlingsmänniska men jag ger upp när jag inser motståndet, tex datorn.

Jag förstår Matise fullkomligt. Helt naturligt beteende!
niklaswik
CITAT (Bee @ 27-01-2007, 19:33)
SJälv är jag nog innerst inne en tävlingsmänniska men jag ger upp när jag inser motståndet, tex datorn.

Äsch, gör man så så är man ingen riktig tävlingsmänniska... laugh.gif wink.gif
Bee
CITAT (niklaswik @ 27-01-2007, 20:33)
CITAT (Bee @ 27-01-2007, 19:33)

Äsch, gör man så så är man ingen riktig tävlingsmänniska... laugh.gif wink.gif

Jo, och jag tror det kallas insikt med stigande ålder tongue.gif
Piccante
Jag försökte mig precis på betapet-spelet och nu sitter jag så här
Det säger väl allt om mig och tävlingar/ spel laugh.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Leocarpus @ 27-01-2007, 22:35)
nu sitter jag så här

säger förlåt igen wub.gif

men detta var också roligt laugh.gif biggrin.gif
Björken
Jag är ingen dålig förlorare heller men ändock tävlingsinriktad. Men jag har två söner som verkligen är dåliga förlorare och tävlingsmänniskor ut i fingerspetsarna. De kan fortfarande dividera om vem som verkligen vann i något sällskapsspel för sisådär 10 år sedan.
Ser med lite blandade känslor fram mot yngste sonens första start i Vasaloppet i år. Visst han inser naturligtvis att han inte kommer att vinna, men ve och fasa om han inte kommer i mål. Då avundas jag inte hans sambo några dagar, biggrin.gif
niklaswik
CITAT (Björken @ 28-01-2007, 08:04)
Jag är ingen dålig förlorare heller men ändock tävlingsinriktad. Men jag har två söner som verkligen är dåliga förlorare och tävlingsmänniskor ut i fingerspetsarna. De kan fortfarande dividera om vem som verkligen vann i något sällskapsspel för sisådär 10 år sedan.
Ser med lite blandade känslor fram mot yngste sonens första start i Vasaloppet i år. Visst han inser naturligtvis att han inte kommer att vinna, men ve och fasa om han inte kommer i mål. Då avundas jag inte hans sambo några dagar, biggrin.gif

biggrin.gif

jag ska också vara med i vasaloppen NÅN GÅNG har jag bestämt mig för, men jag får vänta tills jag har fått det som Bee säger "insikt med stigande ålder".. wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon