Full version: Rekord?
e_sedell
Jag hittade en maskros i dag med 47 kraftiga blomsterskelkar. Hur stora kan de bli igentligen?
Ann-Christin Lindberg zon II
EN enda som hade såååå många stjälkar - du måste skämta! Sicket ett monster!!! wacko.gif

Och jag som brukar tycka att mina vanliga maskrosor är för stora!
e_sedell
Ja, visst är de coolt. Synd att jag inte har igetalkamera. Själva bladrosetten är inte så stor, men skpligt med blommor asso =)
Ann-Christin Lindberg zon II
En muterad ninjamaskros - definitivt! blink.gif wacko.gif tongue.gif
Ljusalfheim
huh.gif hahaha.. Sedell !! gräv upp den och ta med till skolan.. rolleyes.gif säg att du utfört ett 'litet experiment'.. då blir det MVG i biokemi, genetik (om ni nu har sånt) wub.gif
vi slutade idag... jag fick stipendie.. (som vanligt) sad.gif unsure.gif
hade bäst!
e_sedell
Stipendier är väll inte fy skam, det är bara 3orna som får på våran skola så jag får vänta. Det är ju i och försig lite pinsamt att gå fram, men man får vara stolt att man får dem....

Nej något sådant har vi inte börjat med, men jag ska göra lite expriment nesta sommar tänkte jag. Jag ska försöka utveckla en ny odlingsmetod. Jag ska börja bygga lite smått i sommar...

Vi får hörs någon dag martin, hör av dej...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon