Full version: toppa pellisar eller
malin72
jo ska man toppa vildpellisar och när i så fall unsure.gif unsure.gif
Margith
Det är en smaksak tycker jag.
Jag toppar aldrig vildar, det är ju ingen som toppar dem ute i naturen och jag vill att de ska se ut som ute i naturen smile.gif
malin72
CITAT (Margith @ 30-01-2007, 10:05)
Det är en smaksak tycker jag.
Jag toppar aldrig vildar, det är ju ingen som toppar dem ute i naturen och jag vill att de ska se ut som ute i naturen smile.gif

aha tack för svaret och som mormor lyssnar vi på dig wub.gif wub.gif då får dom växa vidare nu i sin takt...är det något annat jag ska tänka på unsure.gif dom är nu omskolade allihopa och jag ska ta bilder så du får se hur dom har det nu smile.gif

men hur är det med näring till dom mm
och andra saker jag bör göra och inte göra rolleyes.gif
Margith
Många vilda pelargoner växer där det är torrt, grusigt, hett osv.
Generellt brukar jag därför ge rådet att vara lite försiktig med både vatten och näring.
Men det finns ju vilda pelargoner som växer där det är fuktigt och näringsrikt också.
Vill man vara säker måste man alltså leta information om just den pelargon man har.

Jag ska se om jag kan hitta lite mer info om just dina Malin. Jag återkommer med ett PM.
malin72
tack tack wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon