Full version: fröer från STA ?
maja zon 5
Hej !
Är det någon på forumet som har fått sina fröer från STA ?
Förra året har jag för mig att jag fick dem omkring den 20 jan. Börjar bli orolig för att beställning har kommit bort.
Maja zon 5 unsure.gif sad.gif
Mia, zon 3
Nej, jag har inte heller fått... Och jag är extra orolig, jag hittade inbetalningskortet till medlemsskapet några dagar efter att jag skickat beställningen - hade GLÖMT DET!!! Undrar vad de gör när de ser en beställning från en så syndfull medlem som inte betalat in avgiften - lägger den längst ned i botten, gissar jag.... sad.gif mutter,mutter, stackars mig.... Hoppas de såg att den betalningen kom in med fartränder!
Eva 33c
Jag läste på STAs forum att de skickade de första sändningarna igår, så snart dimper de nog ner! biggrin.gif
Hav tålamod!
Mia, zon 3
Aha - då är det bara att vänta och se, hur de hanterar syndare som jag.... unsure.gif
ingrid fuxwall
Vad är STA?

ingrid
Eva 33c
STA= Sällskapet Trädgårdsamatörerna
Sällskapet Trädgårdsamatörerna
smile.gif
Margith
Mina STA-fröer kom idag smile.gif smile.gif
Lena i Torslanda
Åhhh - hoppas mina ligger i brevlådan när jag kommer hem.
ewa zon 3
Jaha, nu blir spänningen olidlig fram till dess min brevbärare hittar hit blink.gif
En bra dag får jag posten vid 16-tiden wink.gif

/Ewa
Gåsis
Ingen fart på brevbärarn´i Östersund heller. Man får fortsätta hoppas rolleyes.gif

/Åsa
ewa zon 3
Det kanske är samma? Det är nog därför det tar sån tid tongue.gif
Tänk dig att köra i den där lilla postbilen från Östersund till Stockholm, det tar ju ett tag laugh.gif

/Ewa
Mia, zon 3
Ja, och så ska den hinna ner till mig i Östergötland också - vilken arbetssituation, va.... laugh.gif
Gåsis
Ja, är det samma postbil ska ni inte hoppas för mycket...inga fröer till mig i dag sad.gif Bättre lycka till er andra biggrin.gif

/Åsa
Eva 33c
Har precis kommit hem och tagit in posten, och visst fanns där frön!
Bara en reserv, resten enligt önskan. Kul smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon