Christa
Det hände på sommaren så det var inte nu.

Jag hade duschen i källaren där jag bodde tidigare. En dag när jag precis skulle gå ner från sista trappsteget och sätta min bara fot på källargolvet så blev jag varse något som rörde sig.

Drog snabbt upp foten igen för att titta vad det var. En snok!!! Visserligen en väldigt liten snok på sådär 25-30 cm men i alla fall. Tur att jag inte har ormskräck! Fast hade satt foten på den så vete fasen, då hade jag nog tjoat ordentligt...

Hur den tagit sig in i källaren är fortfarande en gåta.
vickeva
CITAT (Christa @ 01-02-2007, 16:59)
Det hände på sommaren så det var inte nu.

Jag hade duschen i källaren där jag bodde tidigare. En dag när jag precis skulle gå ner från sista trappsteget och sätta min bara fot på källargolvet så blev jag varse något som rörde sig.

Drog snabbt upp foten igen för att titta vad det var. En snok!!! Visserligen en väldigt liten snok på sådär 25-30 cm men i alla fall. Tur att jag inte har ormskräck! Fast hade satt foten på den så vete fasen, då hade jag nog tjoat ordentligt...

Hur den tagit sig in i källaren är fortfarande en gåta.

OJ!! vad läskigt.
Jag är inte heller rädd för ormar direkt,men i mitt eget hus har jag aldrig haft dem...
Alba
Gillar inte det som ringlar och kryper och snabba är de också.

i i i i i i i i i i i i i
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon