tiagirl
I källaren drog jag igång ett projekt i rummet som var ett gammalt garage innan vi flytta hit! Såg framför mig en perfekt bänk och hörna! Så fram med målarpensel och sen inreda!! Men frågan är om två lysrörsramper(med vardera två lysrör i)räcker? På bilden har jag inte sått nåt än utan organiserar bara i mitt frö och sålåde-kaos!!
Nu har jag sått en himla massa varvid jag utnyttjat ovansidan på ena rampen(ca 30 grader)till att ställa alla spikklubbor på och de andra lådorna står i dom vita hyllorna. Inte helt under lyset men ja, ganska nära iaf!

Länge sen jag var inloggad här men det har inte hänt mkt vare sig i trädgården, fröer eller nåt. Men nu är det dags igen!!!! Fröerna är sorterade, organiserade efter när dom ska sås(hur i hela världen ska jag få plats??? wacko.gif )fröer inhandlat och katalogerna slukas osv osv!!! Ahhhh!!! Jag längtar!!!!
kerstin z5-6
biggrin.gif ser fint ut -gallret skulle jag ta av smile.gif
Jätteorganiserat o snyggt
tiagirl
CITAT (kerstin z5-6 @ 01-02-2007, 21:43)
biggrin.gif ser fint ut -gallret skulle jag ta av smile.gif
Jätteorganiserat o snyggt

*hostar* Organiserat? Du måste ju titta på bilden. biggrin.gif Fast om du tycker det här var organiserat kanske jag inte vill titta på dina såplatser! *fnissar*

Hm...spelar det någon roll att gallret på den till höger sitter där menar du? Det är ju ganska smalt och tunt. Borde väl vara värre på den till vänster för det är i en kåpa?
fruberglund
Inte säkert att gallret går att ta av, kolla det först. På mina sitter gallret och reflektorerna ihop så där går det inte att ta av gallret, då blir det ju liksom inget ljus av det biggrin.gif

Blir nog finfina plantor där smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon