Full version: Knappar!
Ingemar
Ni som är intresserade av odla-knappar med ert namn på kan anmäla er direkt till mig så fixar jag knapparna.

Vip-knappar
Precis som tidigare år kostar Vip-knapparna med namn 20kr.

På VIP-knappen trycks valfritt namn, förslagsvis ert användarnamn i forumet (eventuellt får det förkortas något om ni har valt ett för långt namn).

Ni kan betala antingen genom att 20 kronor sätts in på vårt Pg 165 34 98-4 som meddelande skriver ni önskat namn som ska tryckas på knappen + namn och adress dit jag ska skicka knappen.

Eller så skickar ni 20 kronor i ett kuvert till: Odla.nu, Box 80, 280 10 Sösdala. Glöm inte att skriva önskat namn som ska tryckas på knappen + namn och adress dit jag ska skicka knappen.

Knappar utan namn
Det går även att få Odla-knappar utan eget namn för 0 kronor.

Den som vill ha en knapp utan namn men med vår logga samt texten www.odla.nu skriver sitt namn och adress på ett frankerat kuvert, stoppar detta i ett annat kuvert och skickar det till oss.

Läs mer om knapparna här.
malin72
tack tack för tråden smile.gif

jag har redan anmält att jag vill ha vip-knapp smile.gif
malin72
är det någon mer än jag som beställt unsure.gif unsure.gif wub.gif
Lady Hamilton
Jag har redan en knapp och den kommer jag att bära på "mässan" smile.gif
malin72
CITAT (Hamilton @ 02-02-2007, 22:54)
Jag har redan en knapp och den kommer jag att bära på "mässan" smile.gif

vad bra wub.gif jag hoppas att dom som inte har som pratade om det beställer med smile.gif
Unni
Hur stor är knappen?

Unni
Dilara
vad är en knapp för det första??
Lady Hamilton
Så här ser min knapp ut och den är 5,5cm i diameter
malin72
aha vad skojj att se dom....ser mitt namn där malin72 laugh.gif laugh.gif laugh.gif
askar
Jag har också två st knappar.. en med anv.namn och en utan smile.gif
Maggan H
Och jag har oxå beställt en- 'Maggan H'! Hoppas kunna ta mig till mässan jag med. smile.gif
Ciczi
har också knappar sen innan. Men inte haft någon större använding av dem i fråga om att bli igenkänd på mässor....

Ciczi
Ally
Jag har också beställt! wub.gif wub.gif wub.gif
Ingemar
Jag är på gång att beställa knapparna nu, skickar beställningen i mitten på veckan.

Vill ni som beställt/betalt kolla att ni finns med på nedanstående lista. Kontrollera också att namnet är rätt skrivet.

Saknas ditt namn på listan men du har beställt/betalt så hör av dig så får jag kolla om jag missat någonstans.

malin72
Maggan H
Ally
Blomstertanten
Susanna
Penstemon
Maria_z5
Unni
Bee
scorpan
Blomstertanten
tummenupp.gif
Det är ordning med dej Ingemar ! Jag finns med thanks.gif
malin72
näääääääää nu skämms jag shy.gif såg inte att Ingemar skrivit detta idag och jag som skrev ett pm till honom och undrade över knappen idag duh.gif måste skriva ett nytt och förklara mig blush.gif
Ingemar
Knapparna är nu skickade till de som har beställt.
malin72
jihoooooooooooooo tack Ingemar tummenupp.gif bravo.gif
malin72
japp idag kom knappen (knapparna) tummenupp.gif thanks.gif nu ska den bäras på mässan bravo.gif
Susanna
Min har också kommit. Tackar tackar!!!!
Blomstertanten
Tack för de fina knapparna ! smiley_small_hug.gif
Sonens kompisar är såååå avundsjuka på min fina knapp ! giggle.gif
Ingemar
CITAT (Blomstertanten @ 19-03-2007, 05:58) *
Tack för de fina knapparna ! smiley_small_hug.gif
Sonens kompisar är såååå avundsjuka på min fina knapp ! giggle.gif

Det ska dom inte behöva vara, jag kan skicka dig några knappar (utan namn) som du kan dela ut till dom.
Blomstertanten
CITAT (Ingemar @ 19-03-2007, 07:22) *
Det ska dom inte behöva vara, jag kan skicka dig några knappar (utan namn) som du kan dela ut till dom.

Det var ju knappen med namn på som dom blev avundsjuka på tongue.gif
Jag sa åt dom att dom fick bli medlemmar här o sen beställa egna knappar ! flirting.gif
Dom undrade om man inte måste va intresserad av blommor och trädgård confused.gif Men inte måste man väl det egentligen ? g.gif Fats jag kan ju inte förstå att folk kan vara helt ointresserade av det ! Måste vara nåt allvarligt fel på dom ! biggrin.gif
Ingemar
CITAT (Blomstertanten @ 19-03-2007, 07:53) *
Det var ju knappen med namn på som dom blev avundsjuka på tongue.gif
Jag sa åt dom att dom fick bli medlemmar här o sen beställa egna knappar ! flirting.gif
Dom undrade om man inte måste va intresserad av blommor och trädgård confused.gif Men inte måste man väl det egentligen ? g.gif Fats jag kan ju inte förstå att folk kan vara helt ointresserade av det ! Måste vara nåt allvarligt fel på dom ! biggrin.gif

Ok då får vi fixa knappar med namn till dom nästa gång vi beställer.
Och dom bättrar sig säker när dom blir äldre och förstår vad som är viktigt här i livet tummenupp.gif
Penstemon
Tack för knapparna. Jättefina. Kom i dag.
Tobb
Är det för sent att beställa en knapp med sitt namn på?? -cry-.gif
Ophelia
Jag har oxå fått mina knappar men det var förra veckan. En med Ophelia på och en med mitt riktiga namn ( ja jag är inte döpt till Ophelia) på samt två namnlösa knappar och det var roligt för det visste jag inte thanks.gif

Kommer vara knappad på mässan så ingen kan ta miste. Hmmmmmm....borde man inte ha en Odla.nu vimpel?? Eller en flagga?? Eller varför inte en JÄTTEBANDEROLL flirting.gif
Lady Hamilton
Eller varför inte en "special designad" Vimpel på "pinne" Typ en sådan som ungarna har bak på cyckeln för att synas i trafiken Kan ni se synen framför er?.......en skog av gröna Odla.nu vimplar som svajjar 2 m upp i luften naughty.gif giggle.gif
Ophelia
CITAT (Lady Hamilton @ 20-03-2007, 06:58) *
Eller varför inte en "special designad" Vimpel på "pinne" Typ en sådan som ungarna har bak på cyckeln för att synas i trafiken Kan ni se synen framför er?.......en skog av gröna Odla.nu vimplar som svajjar 2 m upp i luften naughty.gif giggle.gif

Låter som en alldeles utmärkt idé. Bör bäras på huvudet fastsatt i en specialdesignad hatt eller fastsatt på ryggan tummenupp.gif
Alba
rotfl.gif rotfl.gif

Akta er - de vita rockarna kommer och hämtar alla biggrin.gif
Ophelia
CITAT (Alba @ 20-03-2007, 11:13) *
rotfl.gif rotfl.gif

Akta er - de vita rockarna kommer och hämtar alla biggrin.gif

Då pekar vi på dig och informerar att det var du som kom på idén a0a.gif kram1.gif
Alba

Så tur att jag inte ska dit biggrin.gif
Ophelia
CITAT (Alba @ 20-03-2007, 20:06) *
Så tur att jag inte ska dit biggrin.gif

Jag pekar ditåt ----------------------------------------------> *hemma hos Alba*

tummenupp.gif

Nädå.......skickar dig lite blomma.gif och hoppas vi syns nästa mässa happy.gif
Eva i Höga
[quote name='Ingemar' date='02-02-2007, 08:49' post='553034']
Ni som är intresserade av odla-knappar med ert namn på kan

Nån som vet hur lång tid det tar innan man får sin knapp. Har sänt in pengar för några veckor sen och tänkte ha knappen på Tjolöholm på söndag men den har inte kommit.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon