Full version: Jubelrea i år!
AnnammA
Visst är det härligt att gå och fynda på årets januari(06-jul)rea, när det dessutom är så trevligt att man kan köpa mindre(storleksmässigt) kläder denna rea, än förra året(och förra året, och förra året...) tongue.gif rolleyes.gif wub.gif
Jag började med att läsa en bok om GI-mat i mars förra året, och sedan körde jag!!! Och håller på fortfarande, men inte lika strikt, som i början...
Många kommer i dag och berömmer för att jag inte givit upp, och att det verkligen SYNS att jag gått ner i vikt.(I början trodde jag inte på vad folk sa till mig, att det syntes så mycket...Dåligt självförtroende...)
När jag började var det en del som skakade på huvudet, och tyckte att jag var löjlig, som inte ville ha fikabröd till kaffet mm...En tråkig attityd , som vissa personer har att "en tjockis, förblir alltid en tjockis!" och hur man blir värderad som tjock... Och det här: "Gå nu inte ner för mycket, för annars är det ju inte du längre..."
Men jag har bestämt mig för att fortsätta att kämpa på, och JUBLA tongue.gif rolleyes.gif smile.gif i omklädningsrummen i affärerna när kläderna sitter bättre än förrut.
Alla andra, som vill(!) kämpa också på!

Hälsn

AnnA
AnitaO
Klart att du ska kämpa smile.gif
Hur mycket har du gått ner med den metoden?
Alba
Å vad härligt för dig.
Är det något som sporrar så är det ju när man provar kläder och de sitter ledigt och t.o.m att man kan prova mindre storlekar.
Kämpa på och lycka till.
Ciczi
VAd kul.... Jag har också använt mig av den metoden... tappade totalt 12 kilo på ett år men pga olika orsaker gick jag upp sju igen men nu är jag på väg ner så nu börjar jeansen sitta i modell "baggy" laugh.gif

AnnammA! Vi kanske kan byta lite GI-recept?

Ciczi

p.s kämpa på du och skit i vad alla andra tycker... huvudsaken är att du mår bra!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon