Elisabeth P
Jag har ju tanken att beställa några klematis härifrån.
Nu är min fråga vad det finns för OLIKA möjligeheter att betala på?

Jag vet att man kan betala med Visa kort, vilket jag inte har och det kostar dock några hundra om året att ha detta kort.

Jag vill veta om det överhuvudtaget finns något annat sätt att betala på till detta företag?

Ni som har erfarenhet - skriv hur ni har gjort - helst annat än kort betalning smile.gif ?

Lisa
Elisabeth P
Jag vet att många tycker det är fånigt att inte vilja betala med kort över nätet, men nu är det tyvärr så med mig sad.gif .

Därför skulle jag vilja betala på gammalt traditionellt sätt via bank eller postgiro - Någon som vet om det går att betala via bank/postgiro till Roogoja?

Lisa
kerstin z5-6
Nej jag har inte testat , men postväxel-check ... brukar ju gå överallt -tyvärr är det så dyrt att alternativet knappast är lockande ...

Jag skulle inte klara mej utan mitt Visa , de få pengar det kostar uppväger lättaden i beställningar helt klart

Det behöver ju inte alls finnas vare sig kreditsumma eller några pengar alls utöver det du beställer för , inte heller måste det vara kopplat till ditt lönekonto
Numer finns dessutom engångkoder -fast dem har jag inte testat än
mulle
Jag har besökt familjen Kivistik i Roogoja och de är de sista som skulle lura dig så företaget i sig är nog OK. Men om nätkontakten till dem är säker, det vet jag ju naturligtvis inte.
Skaffa dig ett Visa electron. Då har du bara den summan du behöver på kortet och ingen kan komma åt mera pengar från något konto.
Eller ring Kivistiks och fråga om du kan betala på annat sätt!

De har clematis som bara får en att flämta...

Mulle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon