Full version: Let's Dance
AnitaO
Jag är imponerad av Erikas dans. Jätteduktig!
Martin .... vilken man rolleyes.gif wub.gif Den tysta & starka typen. Me like tongue.gif
askar
Erika och Daniel är överlägset bäst tycker jag. smile.gif

Sedan tycker jag att han brottaren också är duktig.smile.gif

Ps... såg på tv4 sida att jag hade fel namn på Erikas partner
ändrat nu.
Björken
Håller också med att Erika är jätteduktig hon har en sådan elegans över sig också enligt mig.
Bäste manlige deltagare utan vidare Martin, men jag är lite svag även för Harald.
Castea
Harald & Maria. wub.gif
aanderss
jag tittar inte på programmet men brandeby kan gott vinna
*Molly*
Erika är jätteduktig men Martin är min favorit smile.gif
Maria i Helsingborg
HADE du sett programmet, aanderss.......hade du sett att Brandeby gott kunde åkt ur för länge sedan! tongue.gif
AnitaO
CITAT (Maria i Helsingborg @ 03-02-2007, 15:01)
HADE du sett programmet, aanderss.......hade du sett att Brandeby gott kunde åkt ur för länge sedan! tongue.gif

Verkar som om svenska folket vill ha kvar outsiders några veckor innan dom blir utröstade.
Förra året var det Peppe Eng som lockade till skratt rolleyes.gif biggrin.gif
ninnisky
Malou och Björn åkte ut. Bra!
Erika och Daniel klart bäst!
Fast som Göteborgare får man väl hålla lite, lite på Lasse Brandeby - någon vecka till biggrin.gif
Anki på Öland
CITAT (AnitaGg @ 03-02-2007, 15:59)
CITAT (Maria i Helsingborg @ 03-02-2007, 15:01)
HADE du sett programmet, aanderss.......hade du sett att Brandeby gott kunde åkt ur för länge sedan!  :P

Verkar som om svenska folket vill ha kvar outsiders några veckor innan dom blir utröstade.
Förra året var det Peppe Eng som lockade till skratt rolleyes.gif biggrin.gif

Jag undrar jag om det verkligen är publiken som röstar...... blink.gif skulle inte förvåna mig om Brandeby och tidigare Peppe Eng får vara kvar för att vara nån slags clown i programmet. Tror nog inte det finns så många Göteborgare som röstar på honom bara för att han är Göteborgare........ wink.gif
Anki
ninnisky
Hallå där, visst har vi alla - även vi Göteborgare, insett att Lasse Brandeby
inte kan dansa speciellt bra i detta sammanhang! Men jämfört med de övriga självfixerade unga dansande herrarna, så gör en han prestation smile.gif

Nu ser jag programmet i förbifarten och skulle aldrig offra tid /pengar på att rösta .....
ingrid fuxwall
CITAT (ninnisky @ 03-02-2007, 18:33)
Hallå där, visst har vi alla - även vi Göteborgare,  insett att Lasse Brandeby
inte kan dansa speciellt bra i detta sammanhang! Men jämfört med de  övriga  självfixerade unga dansande herrarna, så gör en han prestation smile.gif

Nu ser jag programmet i förbifarten och skulle aldrig offra tid /pengar på att rösta .....

Håller med dig! Tycker att han ger programmet något visst, inte pga "skön dansen" utan snarare för att många kan känna igen sig i honom.

ingrid
askar
Lasse Brandeby kommer säkert att stanna ett par - tre veckor till.
Bara för att vi tittare vill ha en "Svensson" som inte är proffs och som inte bryr sig om att han inte ser ut som mediaidealet. smile.gif wub.gif

Nej... jag satsar inte en enda SEK på röstning.
Fialotta
Min favvo är Martin smile.gif
netaave
Jag tror att Anna och Tobias kommer att vinna.
AnitaO
Nu tycker nog jag i alla fall att det är dags för Herr Brandeby att lämna tävlingen.
Det vore bra synd om någon av dom som ändock kan dansa lite skulle åka ut i stället rolleyes.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 09-02-2007, 21:28)
Nu tycker nog jag i alla fall att det är dags för Herr Brandeby att lämna tävlingen.
Det vore bra synd om någon av dom som ändock kan dansa lite skulle åka ut i stället rolleyes.gif

Instämmer till 100%, det va´det bedrövligaste jag sett i dansväg blink.gif
AnitaO
Trist sad.gif
Förstår nog inte riktigt tjusningen med att folk vill ha kvar nån som inte kan dansa i en danstävling blink.gif
Ja, ja ... kanske förstår jag även det nån vacker dag rolleyes.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 10-02-2007, 08:54)
Trist sad.gif
Förstår nog inte riktigt tjusningen med att folk vill ha kvar nån som inte kan dansa i en danstävling blink.gif
Ja, ja ... kanske förstår jag även det nån vacker dag rolleyes.gif

Nåt att skratta åt kanske....fast jag tycker skrattet fastnar i halsen där sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon