Full version: Dirty dancing
KarinWikman
Visas just nu på TV3. tongue.gif

Det är säket femte gången jag ser den och jag tycker ff att den är skön.

Patrick Swayze är ju i sin glans dagar och en föjd för ögat.

Själv så älskar jag att dans och gör det ff, men med mina slitna höfter, är inte som förr.

En och annan "dirty dancing" har det blivit under åren, även om det inte varit såååå avancerat som i filmen förstås biggrin.gif

Dansa är härligt, då glömmer man alla krämpor, stora som små!
Lena i Torslanda
Dans är underbart. Speciellt latino. Det går inte att sitta still. Jag har dansat lite salsa på senare tid och det är så kul så det är inte sant. jag känner mig som ett riktigt proffs när jag släpper loss (ända tills jag ser mig själv i spegeln laugh.gif )
Fialotta
Kan se filmen hur många gånger som helst...kanonlördag alltså wub.gif
KarinWikman
CITAT (Lena i Torslanda @ 03-02-2007, 18:51)
Dans är underbart. Speciellt latino. Det går inte att sitta still. Jag har dansat lite salsa på senare tid och det är så kul så det är inte sant. jag känner mig som ett riktigt proffs när jag släpper loss (ända tills jag ser mig själv i spegeln  :lol: )

Strunta i spegeln.....dansa och njut tongue.gif

Afrikanska danser är också härligt och dansar men dessutom med afrikaner DÅ ska man vara mullig, (det är jag) dessdå mulligare, dessdå härligare dans wub.gif

Föresten vi är ju nästan grannar, det är inte så himla långt mellan Torslanda och Angered tongue.gif
KarinWikman
CITAT (maudan @ 03-02-2007, 18:58)
Kan se filmen hur många gånger som helst...kanonlördag alltså wub.gif

Ja, det är en sådan där klassiker som man kan se precis hur många gånger som helst.
Lena i Torslanda
CITAT (KarinWikman @ 03-02-2007, 18:59)
Föresten vi är ju nästan grannar, det är inte så himla långt mellan Torslanda och Angered tongue.gif

Nä det är inte alls långt, tar inte mer än 15-20 min med bil!
malin72
tongue.gif tongue.gif har den på film hemma så jag kan se den hur ofta jag vill(kan säga att det blivit många gånger) men det är också pga att jag älskar dans wub.gif wub.gif
Hannele
CITAT (Lena i Torslanda @ 03-02-2007, 19:02)

Det tar lite längre tid, om ni stannar och fikar här. smile.gif
KarinWikman
CITAT (Hannele @ 03-02-2007, 19:14)
CITAT (Lena i Torslanda @ 03-02-2007, 19:02)

Helt klart, men det är det säkert värt tongue.gif
Lena i Torslanda
CITAT (Hannele @ 03-02-2007, 19:14)

Just det Hannele - du är ju nästan mitt emellan smile.gif
ingrid fuxwall
Synd att jag inte har TV 3 mad.gif
fruberglund
Det är ju en sån där film man blir såååå glad av, speciellt på slutet när hon......sitt hopp laugh.gif

Vet inte hur många gånger jag sett den men det räcker nog inte med 100 tongue.gif Har haft den på video sen 90-talet och när jag har haft tråkigt ibland har jag kollat på den eller nån av mina andra favoritfilmer (Grease, Prince of Thieves, Titanic, Bodyguard eller Skönheten och odjuret (den tecknade), salig blandning ja, jag vet) biggrin.gif
Castea
Jag såg den igår på tv. Hade då inte sett om den sedan den kom i slutet på 80-talet. Mindes inte alls handlingen, men tyckte den var riktigt härlig.
KarinWikman
CITAT (Castea @ 04-02-2007, 12:23)
Jag såg den igår på tv. Hade då inte sett om den sedan den kom i slutet på 80-talet. Mindes inte alls handlingen, men tyckte den var riktigt härlig.

Ja, det är inte många filmer som "står sig" som Dirty Dancing gör. tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon