malin72
nu så wub.gif
Merlin
jag me' smile.gif
Ophelia
Jag smile.gif
sudden
på torsdag??? iiih jag som inte har några pengar över alls denna månaden blink.gif sad.gif
Snöflinga
Men Malin ... skall du vara på mässan torsdag, fredag och lördag ohmy.gif
malin72
CITAT (Snöflinga @ 05-02-2007, 22:50)
Men Malin ... skall du vara på mässan torsdag, fredag och lördag ohmy.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif meningen var att det skulle uppfattas som att vi alla skulle skriva att den dagen är vi jag där visste inte hur jag skulle skriva i texten går en lite förklarande tråd men ja jag kommer att gå när ajg vet att det är folk där som vill träffas och i mån av pengarna rolleyes.gif

sudden mässan står det om i uppdatering ang älvsjö mässan den är i slutet av mars wub.gif
adrian
jag är där...smile.gif
Merlin
Va är vi bar 3 st ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif !!! Det måste väl finnas fler odlaiter som går dit på torsdag smile.gif ?????
malin72
puttar rolleyes.gif
katah
Jag har funderat att släpa gubben dit på torsdag för att planera vår nya bevattningssystem för växthuset och sedan dumpa honom till någon trevlig ställe där någon kan snacka något båtrelaterat med honom.... whist.gif
jag liksom "lovade" att där finns säker något som kan har anknytning till fukt, teak, ventilation, fläktar...

så att jag kan göra vad jag vill!

Reservplanen är lördag, men jag tror mest på torsdag ändå!

catmilla
Min lilla mamma och jag ska dit på torsdagen. Ska bli så kul, jag hoppas att det är lite färre besökare då... Nog är det väl fullt med utställare på torsdagen också?
Efter mässan blir det hotellnatt och dagen därpå: IKEA! Två underbara dagar att se fram mot yahoo.gif
annaco
Jag kommer att vara där på torsdagen
/Anna
Merlin

Nu knuffar jag upp den här tråden unsure.gif blir vi bara så här få på torsdag????? Och jag som ville fika med en massa odlaiter -cry-.gif
titti49zon6
Jag tror att jag kommer en stund på torsdag, men vilka tider kommer ni andra att vara där
ska vi bestämma tid o plats,
tar gärna en fika o lite prat yes.gif
Merlin
puttar en gång till - några fler ska vi väl kunna bli - vi är ju flera tusen medlemmar på odla... confused.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon