malin72
jo så här tänkte jag... tongue.gif tongue.gif blev ju i helt fel ordning skulle ju skrivit detta först

vad jag menar är med JAG det är alltså VI...så skriver man i vilken dag man tänker vara där...
så det var inte meningen att bara jag skulle vara där utan att vi alla skulle bena upp vilka dagar som ni alla tänkt gå....
kändes krångligt att sitta och bläddra i uppdateringen wub.gif wub.gif wub.gif
*Stintan*
Räcker det inte att man bestämmer en tid och en plats där man kan träffas respektive dag. unsure.gif En del kanske inte kan bestämma så långt i förväg. smile.gif
malin72
äsch vi uppdaterar sen närmre och om man ändar dag så kan man ju bara skriva det,eftersom att många bor så långt bort så kanske många börjar planera in wub.gif wub.gif

jag fick ett pm ang om vi skulle kunna bena upp det så jag gjorde ett försök wub.gif wub.gif wub.gif
*Stintan*
Ahh jag tänkte bara wub.gif
malin72
CITAT (Stintan43 @ 05-02-2007, 23:23)
Ahh jag tänkte bara wub.gif

ja visst det är ju helt ok....jag tänkte att vi skulle fnula på plats och några tider varje dag men det kan vi ju ta närmre det med wub.gif
malin72
nu tycker jag att det ser ut som att snälla Ingemar har vart inne och tagit bort den fre tråden som blev dubbel så nu ska det finnas en för
to,fre,lö,sö smile.gif wub.gif
malin72
åhhhhhhhhh kan det inte vara snart jag längtar wub.gif wub.gif wub.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Jag längtar också men helt kan jag inte planera det finns ännu inget arbetsschema på jobbet för den tiden, jag brukar anmäla mig som villig att jobba under trädgårdsmässan då brukar jag få inträdet betalat av jobbet. Så jag väntar och försöker få inträdet gratis, vilken dag det blir får man se, men jag skulle jag vilja vara där torsdag eller fredag som är lugnare än lörd-sön.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon