Full version: Vad har jag här
Eva St
Nu har det rört till sig lite - detta poppar upp ur en kruka jag tog in i höstas
kan inte för mitt liv komma ihåg vad det är. Tror det är något jag sådde förra året men som inte kom något vidare under sommaren men nu ser den ju ut att ta fart. Kan ni hjälpa mig?

Eva St
Fenja
Ser ut som den som brukar kallas blomsterbjörk men som jag inte minns det latinska namnet på, blommar med rosa blommor....
Ska leta lite. Eller kan det vara en sorts Malva?
Rumsmalva kallas den också: Här
Mvh
Fenja
Eva St
Aha och jag som hade hoppats på att någon skulle säga att det var den blå Miniängeln men så var inte fallet då alltså. Sådde nämligen av den förra året och inget hände.

Eva St
Maggan H
CITAT (Eva St @ 06-02-2007, 00:44)
Aha och jag som hade hoppats på att någon skulle säga att det var den blå Miniängeln men så var inte fallet då alltså. Sådde nämligen av den förra året och inget hände.

Eva St

TYvärr ingen Ängel! sad.gif
Mia, zon 3
Ja, kanske en malva, eller sådde du möjligen någon doftpelargon?
Malvia

Luktar den?

Den ut som Doktor Westerlund,

alltså en doftpelargon.
Fenja
CITAT (Malvia @ 06-02-2007, 12:44)

Luktar den?

Den ut som Doktor Westerlund,

alltså en doftpelargon.

Westerlund är väl inte så blank i bladen va?
*funderar*
Fenja
Eva St
NEEEJ Doftpelargon sådde jag aldrig förra året sådde inga Pelargoner över huvud taget i fjol
Eva St
ingmet
Näva då??...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon