Full version: Roliga "klappar"
Merlin
Hur skulle det vara om vi skickade överraskningar till varandra. wub.gif Själv brukar jag såväl skicka som få lite extraväxter eller fröer när man byter eller köper något. Nu tänkte jag att det vore kul om man kunde skicka en överraskning till en annan odlait och denne skickar nånting roligt tillbaka. Ibland kan det ju vara kul att få växter som man inte själv hade valt.... rolleyes.gif Nån som har lust att vara me' tongue.gif tongue.gif
Fenja
Tycker jag verkar vara en kul idé! Jag anmäler mig nu!! (Har jag lovat dig en frölista Merlin? *har tappat minnet* Den är klar nu i så fall!) Hur har du tänkt dig?
Mvh
Fenja
Merlin
Jag har tänkt som så att vi alla har säkert några udda sorters fröer eller växter och det vore kul att dela med sig och att få såna av andra. Vi ska alltså inte skicka fröer typ morot, dill och isbergsallad till varandra laugh.gif utan mer ovanlig sorter som det är svårt att köpa i vanlig trädgårdsbutik smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon