|
CurlySue
07-02-2007, 12:03
Gjorde min omoperation av min cancertumör av sorten Morphus basaliom. En lokal malign tumör, som kan sprida sig lokalt, min låg mkt nära vänster öga, med risk att ögat angreps. Opererades första ggn i November, men efter analys fann de att den var den allvarligaste sorten av Basaliom, därav omoperationen då de ville öppna upp och ta bort ännu mer för att vara säkra på att den inte skickat metastaser till ögat eller muskler i ansiktet. Operationen gjordes igår på KS på avd. E13 Rekonstruktiv plastikkirurgi, så här ser jag ut idag:  Blir mest tvtittande...då mitt vänstra öga är det öga jag ser bäst med. Och det är idag totalt igen svullet. kan inte öppna det ens.
Krya på dig, och ta hand om dig.
Håller tummarna för att du läker ihop utan komplikationer och att du slipper eländet i fortsättningen!
Kan bara instämma med föregående, Krya på dig Sarah!
Eva i Skåne
07-02-2007, 12:09
Hoppas det var sista operationen för dig Sarah  Håller tummarna  Det är aldrig roligt med operationer i ansiktet, men du blir nog snart fin igen. Ett tips om du inte kan läsa nu. Gå till biblioteket och låna nån ljudbok istället. Kram
krellus
07-02-2007, 12:11
Krya på dig Sarah!!!
Jag förstår om du känner dig mörbultad. Ögat ser ut som om du gått en match i boxningsringen. Vilken pärs du gått igenom. Om du har TV4? så börjar ett nytt trädgårdsprogram i kväll. Passar ju bra när du inte kan göra så mycket annat kanske. Krya på dig
Biggan_
07-02-2007, 12:26
Krya på dig! Hoppas allt går väl nu då så du slipper mer elände. Kram
stennie
07-02-2007, 12:34
Krya på sig! hoppas det läker fort.
kristerh
07-02-2007, 12:40
Håller med de övriga: krya på dig  konstigt ord när man tänker efter hoppas allt gått riktigt bra och att de fått med allt.
Sailor Pluto
07-02-2007, 13:43
Här kommer en till krya-på-dej-hälsning !
Ja, hoppas att det blir bra nu.  Skönt att de ändå gör jobbet extra bra, då de ville operera igen för att bli säkra på att de får bort allt. Ta väl hand om dig!
Blomstertanten
07-02-2007, 13:54
Håller alla tummar för att de fått bort allt nu , så du slipper fler operationer !
Jag hoppas också verkligen att det ska bli bra nu. Krya på dig-kramar!
Helen i Piteå Zon 5
07-02-2007, 14:06
Krya på dig  /Helen
titti49zon6
07-02-2007, 14:21
Skickar en kryapådighälsning Hoppas att allt blir bra nu
Krya på dig...och vi håller tummarna för att allt blir bra nu
Hoppas också att din sjukdom är stoppad för evigt nu. Orolig tid du haft, förstår jag. Önskar dig god tillfriskning!
ninnisky
07-02-2007, 15:56
Många krya-på- dig-kramar från mig också.
Hoppas att sjukdommen ej återkommer, men använd hatt i trädgård, det gör jag. Solen är farlig.
Snöflinga
07-02-2007, 17:16
Krya på och sköt om dej kramar från mej också
 ...hua...hoppas att allt är borta nu då så du inte behöver operera dig någe mer... Krya på dig och hoppas att du inte har allt för ont och att svullnaden snart går der...
Alexander-VG-zon3
07-02-2007, 18:12
hoppas allt går bra och krya på dig lycka till med allt , tusen kramar
Inga från Närke
07-02-2007, 19:24
 och instämmer med alla övriga här.
Krya på dig säger jag också
malin72
07-02-2007, 22:40
skickar krya på dig hälsning jag med hoppas att det värsta är över nu  en krya på dig bukett
CurlySue
08-02-2007, 17:22
Hej,, Tack alla vänner för era krya-på-er önskningar. Idag kan jag öppna ögat litegrann.
Jag önskar dig också att du är frisk nu och förblir det  En kompis till mig opererades för samma åkomma för två år sen det satt på insidan mellan öga och näsa. Han opererades 3 gånger pga att det satt så djupt och han är helt frisk idag. Man ser ingenting efter operationen nu inte ens minsta ärr!!! Hoppas det går lika bra för dig med!!! Tusen styrkekramar till dig!
aanderss
20-02-2007, 11:32
KRYA PÅ DIG!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|