Full version: Odlas köp o sälj
Lady Hamilton
Jag tycker att det är sämre på köp/sälj sidan nu sad.gif Varför finns det inte "sidor"? Utan man får bara upp en sida och då är det nog de nya annonserna, vill man se fröer o lökar kommer en sida med både köp o sälj för att sedan få ytterligare med endast "köp" eller "sälj" Varför ligger inte alla annonser efter varandra i olika sidor och då får man bläddra unsure.gif Upptäckte detta när jag sökte en viss annons som jag visste fanns kvar men jag såg den inte förrens jag började "söka" på enskillt på sälj eller köp. Risken är ju att folk kommer att missa en massa annonser helt i onödan Eftersom det inte syns att det finns "flera sidor"
Fenja
Jag får upp 20 sidor nu när jag kollar, om det är "Radannonser" du menar?
Mvh
Fenja
Lady Hamilton
ohmy.gif Inte jag! Hur bär du dig åt? Även om jag klickar på öppna i nytt fönster så är det endast EN sida. Nu när jag kollade så är det t.o.m oläsligt sista annonsen om någon pelargon över den står det en blå text wacko.gif
"© 2006 AddCorner | Kontakt | Frågor & Svar" -så ser texten ut"
Fenja
Radannonser. Du har numreringen med 20 sidor under sista annonser på sidan, bara att klicka sig vidare!
Mvh
Fenja
Lady Hamilton
huh.gif Jag ger upp!!! Inte ett dugg bättre

SKIT DATOR!
Eva 33c
Vad har du för webläsare?
Om du har Firefox och har valt att göra texten större så kan det få precis den effekten du beskriver.
(I Explorer går det inte att ändra storleken på texten på den sidan)
Alba
CITAT (Hamilton @ 07-02-2007, 20:48)
ohmy.gif Inte jag! Hur bär du dig åt? Även om jag klickar på öppna i nytt fönster så är det endast EN sida. Nu när jag kollade så är det t.o.m oläsligt sista annonsen om någon pelargon över den står det en blå text  :wacko:
"© 2006 AddCorner | Kontakt | Frågor & Svar" -så ser texten ut"

Så ser det ut hos mig också. Går inte klicka vidare.
Jag har alltid trott att det bara finns dessa annonser som visas på 1 sida.
Lady Hamilton
Har nu fått ett tips smile.gif Om man markerar/drar lite längst ner på texten där det står "© 2006 AddCorner | Kontakt | Frågor & Svar" så kommer sidorna fram
huh.gif Mystiskt..........
Alba
Jajamän nu fungerar det.
Men hur många vet att man ska göra så ?
Lady Hamilton
unsure.gif Ja? Jag visste i allafall inte om det
kollba
CITAT (Eva 33c @ 07-02-2007, 21:03)
Vad har du för webläsare?
Om du har Firefox och har valt att göra texten större så kan det få precis den effekten du beskriver.
(I Explorer går det inte att ändra storleken på texten på den sidan)

Är du verkligen helt säker på det ?
För mig är det tvärtom. Firefox är ok och Iexplorer 7 saknar möjlighet att byta sida samt att sista raden är över skriven med skräp.
Egentligen förvånar det mig inte alls eftersom Internet explorer 7 är det sämsta skit Microsoft kommit ut med sedan Windows 98...
Eva 33c
Jag har avinstallerat Explorer 7 ( det visade sig att den inte ville öppna pdf-sidor...) och kör med version 6... sleep.gif
Där kan man inte ändra storleken på texten på en sida om den är formaterad med fasta storlekar. Men det kan man i Firefox, och gör man texten lite större så ser det ut som det beskrevs tidigare. Men det är ju lätt åtgärdat om man minskar texten till normal storlek igen. Vad händer i Explorer 7 när du ökar textstorleken? Provade inte det innan jag tog bort den.
Men det kan ju vara något helt annat som ställer till det för frågeställaren.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon