Full version: I kväll...
ullislerum
MELODIFESTIVALEN! Hon är extremt laddad! (7 år) wub.gif
AnitaO
Oj vilket äventyr för en 7-åring smile.gif
Kan riktigt se henne framför mig .... pladdrar gör små flickor när dom är laddade laugh.gif wub.gif
faith
Vad kul det låter. smile.gif Hoppas ni får en riktigt rolig kväll tillsammans! wub.gif
Kathy
CITAT (ullislerum @ 10-02-2007, 08:16)

Åh, så kul för henne wub.gif ....och dig förståss. wink.gif Du får vinka. wink.gif
Gossen Ruda
CITAT (Scrollan @ 10-02-2007, 08:41)
CITAT (ullislerum @ 10-02-2007, 08:16)

Åh, så kul för henne wub.gif ....och dig förståss. wink.gif Du får vinka. wink.gif

Vad bra, om kameran sveper över publiken och det är någon som vinkar vet vi vem det är. rolleyes.gif laugh.gif

Ha det så kul, jag skall i alla fall försöka titta på spektaklet. Är lite nyfiken på Marie från Munkedal.
Alba
Oh vilken upplevelse för en 7-åring. Det kommer hon aldrig att glömma - och inte mamma heller tror jag. biggrin.gif
ullislerum
Nej det kommer vi aldrig att glömma!! Sa till maken när vi kom hem att det spelar ingen roll hur dåliga låtarna är i tv-soffan för när man är DÄR så är det fantastiskt!! Hjälp vilken skojig upplevelse!! biggrin.gif biggrin.gif wub.gif
Och Marie från Munkedal var ju bara FÖÖÖR ljuvlig! Och the Ark jätteglammiga och Jessika jätteglittrig men dotterna skrek nog mest när Jimmi entrade scenen!! wub.gif

Det var sååå kul! rolleyes.gif
Elisabeth P
Det låter som om ni haft en fantastisk kväll biggrin.gif .
Har själ en dotter på snart 8 som säkert hade tyckt att det var jätteroligt. Men var får man tag på sådana biljetter+

Vi satt hemma i TV soffan och tittade i stället och bra var ju det när dottern nu fått lunginflamation ochså.

Lisa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon