Lilla Selma
Hej!

Sonen tog en bild på Sture häromdagen när kissen ifråga körde sin vanliga "knô undan allt som ligger på skrivbordet"-show. Allt åker ner i golvet efterhand... wacko.gif wub.gif

Men visst har han en skön min, kissen... wub.gif

Hälsar Selma
Fenja
Vilken fin städare! wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja
rabalder
Söt katt!!!! Jag älskar röda katter. Hoppas att min nästa katt blir en röd... tongue.gif
AnitaO
Gosig kille wub.gif
Floppy
Jag har en hund som tycker om att sova på skrivbordet när han var liten...han städar ju inte direkt det var han för trött för laugh.gif
... men däremot så ska han ligga på tangentbordet helst... klia mig på magen i stället för att smattra på den där mojängen...wub.gif

AnitaO
CITAT (Floppy @ 21-02-2007, 08:51)
Jag har en hund som tycker om att sova på skrivbordet när han var liten...han städar ju inte direkt det var han för trött för laugh.gif
... men däremot så ska han ligga på tangentbordet helst... klia mig på magen i stället för att smattra på den där mojängen...wub.gif

laugh.gif laugh.gif wub.gif
Kathy
CITAT (Floppy @ 21-02-2007, 08:51)

Men!! ohmy.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif
Gooooose då.... wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon