malin72
detta fick jag skickat på msn nu fyyyyyyyy vad hemskt,undrar om det är någon jag känner sad.gif sad.gif
mord i nynäshamn
malin72
läskigt i en sån här liten stad sad.gif sad.gif sad.gif är det inte nån härifrån så är det garanterat någon man känner eller iallafall vet vem det är usch unsure.gif
aftonbladet
askar
Mord är alltid otäckt, och händer det nära en så känns det ännu mer. sad.gif

Tråkigt nog så läser man nästan dagligen om någon/några som mördats...
Skrämmande! sad.gif
malin72
CITAT (askar @ 11-02-2007, 14:10)
Mord är alltid otäckt, och händer det nära en så känns det ännu mer. sad.gif

Tråkigt nog så läser man nästan dagligen om någon/några som mördats...
Skrämmande! sad.gif

ja usch det var väl bara att vänta att något skulle hända här med...tur att sambon inte jobbade inatt sad.gif
AnitaO
Det blir alltid lite obehagligare när sånt händer "bakom knuten" sad.gif
malin72
usch vad sjukt det känns...på aftonbladet visar dom webb tv om det som hände idag sad.gif sad.gif man får se när dom bär honom i liksäck sad.gif
tvärs över gatan bodde jag innan vi flyttade hit...
man får se lite från nynäshamn också....

ingen rolig reklam för oss men.....
ni kan ju titta och inte tänka på det jobbiga så får ni se en glimt av staden jag bor i wub.gif wub.gif sad.gif
Piccante
CITAT (malin72 @ 11-02-2007, 22:59)
.../ni kan ju titta och inte tänka på det jobbiga så får ni se en glimt av staden jag bor i wub.gif  :wub:  :(

Jag har fått några glimtar av Nynäshamn innan, fast jag har nog aldrig varit där mer än tio minuter eller så. När jag bodde på Gotland så åkte jag hem via Stockholm och då passerade jag Nynäshamn. så jag har väldigt dålig uppfattning om hur det egentligen ser ut unsure.gif

Alltid tråkigt när de händer mord och våldsamheter där man bor. Givetvis är det hemskt oavsett var det händer men det brukar kännas så avlägset i vanliga fall när man bara läser om det i tidningen.
malin72
CITAT (Leocarpus @ 11-02-2007, 23:13)
CITAT (malin72 @ 11-02-2007, 22:59)

.../ni kan ju titta och inte tänka på det jobbiga så får ni se en glimt av staden jag bor i wub.gif  wub.gif  sad.gif

Jag har fått några glimtar av Nynäshamn innan, fast jag har nog aldrig varit där mer än tio minuter eller så. När jag bodde på Gotland så åkte jag hem via Stockholm och då passerade jag Nynäshamn. så jag har väldigt dålig uppfattning om hur det egentligen ser ut unsure.gif

Alltid tråkigt när de händer mord och våldsamheter där man bor. Givetvis är det hemskt oavsett var det händer men det brukar kännas så avlägset i vanliga fall när man bara läser om det i tidningen.

mm precis och i den här staden så är det så att hör man om tex en bilolycka så vet man att antingen är det någon man känner till eller så gör en vän det eller mamma eller så....ja ni vet ju hur det är i mindre städer...

usch vad världen e hemsk nu förtiden det händer så sjuka saker ofta att man undrar vad det är barnen kommer att växa upp i sad.gif unsure.gif
Morbid
Det är jobbigt när det händer.. Jag som bor i Knutby vet..
Blir fortfarande kallad "Pastorn" ibland.. Som tur är så är det av vänner, så jag tar inte illa upp..
Gossen Ruda
Man kan ju trösta sig med att dom flesta mord sker inom gruppen, dvs familjen, missbrukarkretsen eller kriminella gäng. Eller mellan dessa grupper. Oskyldiga människor drabbas sällan även om det förekommer.
Klura
Usch, det är hemskt när det händer något sånt där och man kanske vet vem det är.
"Förr i tiden" joggade jag bl a i Svandammsparken varje kväll.
Skulle inte direkt välja att springa där om jag bodde där nu.
malin72
CITAT (Klura @ 12-02-2007, 08:49)
Usch, det är hemskt när det händer något sånt där och man kanske vet vem det är.
"Förr i tiden" joggade jag bl a i Svandammsparken varje kväll.
Skulle inte direkt välja att springa där om jag bodde där nu.

va ohmy.gif ohmy.gif joggade du här???????? unsure.gif
cic
CITAT (AnitaGg @ 11-02-2007, 14:13)
Det blir alltid lite obehagligare när sånt händer "bakom knuten" sad.gif

Verkligen. Är uppvuxen ett stenkast från där den 8-åriga pojken blev mördad. Har barndomsvänner vars barn gick i samma klass som pojken. Läskigt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon