Full version: VitaBe
Tor
Vi har i flera år gett vår katt en dos av kattvitaminer, VitaBe tror jag den heter, från Catman. Nu verkar denna inte längre gå att uppbringa här i Jönköping... Iallafall inte i nån av alla de affärer jag besökt.
Nån som vet om man kan beställa VitaBe på internet, helst den stora burken? Har inte lyckats googla fram något.
Whiskuchi
Innehåller den bara b-vitamin (vilket namnet antyder) kan du lika gärna köpa Jästex på apoteket och ge katten. Nyttigt och gott! smile.gif
Tor
Den innehåller: Vitamin B1, 2, 3, 4, Vitamin E, Niacin
Katten älskar!
Hittade nu några ställen på nätet som säljer, men tycker det var dyrt.
Fattar inte varför de har tatt bort produkten i alla butiker här i byn sad.gif
Whiskuchi
Ah, då var det inte bara vitamin B. Men jag tycker ändå du kan prova med Jästextabletter, katten kanske tycker det är lika gott. Om du har tur. wink.gif
Det är hur som helst nyttigt för pälsen.
AnitaO
Här kostade 85 tabletter 39:-
Det var väl inte så dyrt? Fast jag vet inte vad du brukar betala.

http://www.anicare.se/cgi-bin/ibutik/AIR_i...el&artnr=023678
ifibi
Här brukar det finnas i de flesta välsorterade matbutikerna och även i djuraffärerna. Netto hade extrapris på just ViteBe förra veckan kostade 15 kronor för en liten kartong. Vet ju inte om de har kvar även den här veckan men det skadar kanske inte att kolla?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon