|
fruberglund
14-02-2007, 12:33
Undrar vad som hänt? Polisen misstänker inget brott. Hon var lika gammal som mig, otäckt. Hon var ju så ung. http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_14627550.asp
Henne tyckte jag om som skådespelare. Ja, undra vad som har hänt. När det står "okänd orsak" så betyder det ju ganska ofta att det är självmord men vi får väl avvakta och se om de kommer fram till något.
Minns henne speciellt ihop med Jonas Karlsson i filmen "Hans och hennes".
Så sorgligt, hon var en sån levande skådespelare. torvan
Det är tragiskt när unga människor går bort
Ophelia
14-02-2007, 13:06
Så tråkigt. Ung människa med ett barn. Tyckte om henne som skådis
Sorgligt, så ung och med ett litet barn
Sorgligt när en så ung person går bort i förtid...  Hoppas att hennes barn blir omfamnad av kära släktingar just nu
fruberglund
14-02-2007, 13:45
Visste inte att hon hade barn. Tråkigt det måste vara att mista sin mamma så ung (sen när man förstår alltså, vet inte hur gammal barnet är)
CITAT (fruberglund @ 14-02-2007, 13:45) Visste inte att hon hade barn. Tråkigt det måste vara att mista sin mamma så ung (sen när man förstår alltså, vet inte hur gammal barnet är)  Dottern är fem år gammal.
CITAT (Rossi @ 14-02-2007, 13:58) CITAT (fruberglund @ 14-02-2007, 13:45) Visste inte att hon hade barn. Tråkigt det måste vara att mista sin mamma så ung (sen när man förstår alltså, vet inte hur gammal barnet är)  Dottern är fem år gammal.  Stackars henne....
CITAT (Leia @ 14-02-2007, 14:02) CITAT (Rossi @ 14-02-2007, 13:58) CITAT (fruberglund @ 14-02-2007, 13:45) Visste inte att hon hade barn. Tråkigt det måste vara att mista sin mamma så ung (sen när man förstår alltså, vet inte hur gammal barnet är)  Dottern är fem år gammal.  Stackars henne.... Jag får alldeles ont i magen och blir gråtfärdig!  Lika gammal som min jänta.
netaave
14-02-2007, 15:04
Har för mig att jag sett i en intervju att hon haft bröstcancer men blivit bra, kan det vara komplikationer av det? Återfall blir ofta aggresiva.
kristerh
14-02-2007, 15:14
CITAT (netaave @ 14-02-2007, 15:04) Har för mig att jag sett i en intervju att hon haft bröstcancer men blivit bra, kan det vara komplikationer av det? Återfall blir ofta aggresiva. men finns det någon anledning att ta livet av sig för det  men man tänker väl olika, men jag skulle aldrig ge upp, så länge det finns liv finns det hopp heter det ju... men det är ju klart att ett sådant besked är ju en stor smäll.
malin72
14-02-2007, 15:16
CITAT (kristerh @ 14-02-2007, 15:14) CITAT (netaave @ 14-02-2007, 15:04) Har för mig att jag sett i en intervju att hon haft bröstcancer men blivit bra, kan det vara komplikationer av det? Återfall blir ofta aggresiva. men finns det någon anledning att ta livet av sig för det  men man tänker väl olika, men jag skulle aldrig ge upp, så länge det finns liv finns det hopp heter det ju... men det är ju klart att ett sådant besked är ju en stor smäll. men har jag missat något????????vad säger att hon har tagit sitt liv
kristerh
14-02-2007, 15:28
CITAT (malin72 @ 14-02-2007, 15:16) men har jag missat något????????vad säger att hon har tagit sitt liv  Det spekuleras om det i tidningarna, men det är ju klart man ska inte tro på vad det står i sensationstidningarna.
malin72
14-02-2007, 15:32
CITAT (kristerh @ 14-02-2007, 15:28) CITAT (malin72 @ 14-02-2007, 15:16) men har jag missat något????????vad säger att hon har tagit sitt liv  Det spekuleras om det i tidningarna, men det är ju klart man ska inte tro på vad det står i sensationstidningarna. jaha ok det har jag missat  tråkigt...men man vet ju aldrig var som finns och känns hos en annan människa men är det så att hon valt att ta sitt liv så tycker jag ännu mera synd om dotter och familj och vänner
Fast jag har läst på ett par sensationslystna tidningars hemsida och ingenstans spekuleras det om självmord.
Kroppen hade i alla fall inga skador men det syns ju i och för sig inte utanpå om man tar en överdos av tabletter eller annat.
Jag känner folk som fått både hjärnblödningar och hjärtinfarkter vid 30 och under, så vad är det som säger att det skulle vara självmord? Visst är det tragiskt när en människa dör oavsett anledning.
Sorgligt..
fruberglund
14-02-2007, 16:20
CITAT (LadyG @ 14-02-2007, 15:50) Jag känner folk som fått både hjärnblödningar och hjärtinfarkter vid 30 och under, så vad är det som säger att det skulle vara självmord? Visst är det tragiskt när en människa dör oavsett anledning.  Håller med...det är tråkigt att tidningarna alltid ska tro att det är självmord så fort det är en kändis... Usch, nu får jag ångest... jag vill aldrig dö! Jag vill ju vara med och se när min Isak växer upp och se vad som händer med allt...
 ... pojkvännen min ringde precis och berättade om Johanna...han mår inte så speciellt bra just nu över detta...han är ungdomskamrat med hennes syster....  ... kul alla hjärtans dag han får nu... vi vet ingenting om vad som hänt henne och min sambo vill inte ringa systern och 'störa'...jag sa till honom att han alltid kan skicka ett sms till henne och visa att han tänker på dem nu...så han skulle göra det nu... Så tråkigt...jag tyckte att hon var en av sveriges bästa skådespelerskor ...det blir tomt utan henne...  Om jag inte minns helt fel så har systern nämt nån gång tidigare när vi träffat henne att de finns hjärtproblem i släkten...
Björken
14-02-2007, 16:45
Om sensationspressen spekulerar är en sak, men låt oss här i varje fall ha en sansad inställning innan vi vet något. Spekulera i om en människa tagit sitt liv eller inte är mycket osmakligt enligt mig i varje fall. Tänk om det sitter någon nära vän/släkt och läser vårt forum och ser detta.
CITAT (Björken @ 14-02-2007, 16:45) Om sensationspressen spekulerar är en sak, men låt oss här i varje fall ha en sansad inställning innan vi vet något. Som jag skrev har jag inte kunnat hitta att ens sensationspressen har spekulerat i detta. Så lite hyfs har de tydligen. Det enda "märkliga" jag har läst är att anhöriga försökte komma in i lägenheten inatt men trots nycklar lyckades de inte och därför larmade de polisen. Men det kan ju ha en helt naturlig förklaring.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|