Full version: Är detta bra?
Lady Hamilton
Ange en titel på hemsidan

Eftersom det står på Engelska är jag helt 'borta' wacko.gif
Skall jag uppgradera eller inte? Vad tycker ni.........
Piccante
CITAT (Hamilton @ 15-02-2007, 18:35)
Ange en titel på hemsidan

Eftersom det står på Engelska är jag helt 'borta' wacko.gif
Skall jag uppgradera eller inte? Vad tycker ni.........

Absolut! Jag är jättenöjd med Ad aware smile.gif
Lady Hamilton
laugh.gif Tack! Då gör jag det lite senare när jag har tid
askar
CITAT (Hamilton @ 15-02-2007, 19:03)
laugh.gif Tack! Då gör jag det lite senare när jag har tid

Ladda ner den säger jag också... har haft den i flera år och
kör den varje dag. smile.gif
Pjater
Du kan även ladda ner Spybot hittar vissa saker som inte adaware gör wink.gif
Lady Hamilton
CITAT (askar @ 15-02-2007, 20:22)
laugh.gif  Tack! Då gör jag det lite senare när jag har tid

Ja jag har själva 'Ad-Aware SE Personal Edition' men detta var ju något extra "tillbehör" som verkar vara 'utöver'
Annars så gör jag precis som du Agneta........kör 'Ad-Aware' varje dag
askar
CITAT (Hamilton @ 15-02-2007, 21:16)
CITAT (askar @ 15-02-2007, 20:22)
laugh.gif  Tack! Då gör jag det lite senare när jag har tid

Ja jag har själva 'Ad-Aware SE Personal Edition' men detta var ju något extra "tillbehör" som verkar vara 'utöver'
Annars så gör jag precis som du Agneta........kör 'Ad-Aware' varje dag

OK... där ser man... jag är ingen expert i det Engelska språket
Trodde det var den "vanliga" Ad aware. tongue.gif
Fizzgigg
Det beror på vilket operativsystem man har. Har man Vista ställer de till med mer skada än nytta eftersom de inte är gjorda för Vista och inte "känner igen sig" i den omgivningen. Men om man har XP och känner sig äventyrlig är det fritt fram. Och se till att tanka hem svenska versionerna så blir de lite lättare att begripa sig på. smile.gif Men var försiktig.
Lady Hamilton
Nu undrar jag om det är någon som vet om man kan få tag i en svensk vesion av Ad-Aware 2008? I så fall vill jag gärna ha en länk till det blush.gif Eftersom jag själv är helt värdelös på att hitta sånt. Och visst fungerar det med engelsk version men det är inte alltid jag riktigt förstår vad som står i texten............med andra ord så är det alltså inte att jag vet "vad" jag gör shy.gif
KURT
CITAT (Lady Hamilton @ 14-11-2008, 09:03) *
Nu undrar jag om det är någon som vet om man kan få tag i en svensk vesion av Ad-Aware 2008? I så fall vill jag gärna ha en länk till det blush.gif Eftersom jag själv är helt värdelös på att hitta sånt. Och visst fungerar det med engelsk version men det är inte alltid jag riktigt förstår vad som står i texten............med andra ord så är det alltså inte att jag vet "vad" jag gör shy.gif

Företaget som gör programmet heter Lavasoft och är svenskt, men jag tror inte att de har en svensk version av programmet?

http://www.lavasoft.com/

Jag är bara fascinerad av att så många väljer ett operativsystem, som man först måste ha brandväggar och virusskydd till, och sedan får man ändå en massa spionprogram automatiskt installerade, då borde grundproblemet rimligen vara just operativsystemet!
Lady Hamilton
Tack för svar Kurt Och jag beklagar att du har problem med ditt operativ system men det kan du säkert få hjälp med av någon datorkunning. Fram tills dess så rekommenderar jag dig att själv installerar Ad-Aware, för det kommer att bespara dig många problem. Tyvärr kunde jag inte hitta någon svensk version av Ad-Aware som jag efterfrågade Men kanske någon annan kan hjälpa mig med det.

KURT
CITAT (Lady Hamilton @ 14-11-2008, 10:06) *
Tack för svar Kurt Och jag beklagar att du har problem med ditt operativ system men det kan du säkert få hjälp med av någon datorkunning. Fram tills dess så rekommenderar jag dig att själv installerar Ad-Aware, för det kommer att bespara dig många problem. Tyvärr kunde jag inte hitta någon svensk version av Ad-Aware som jag efterfrågade Men kanske någon annan kan hjälpa mig med det.

Lavasofts produkter är mycket nära knutna till operativsystemet som ger upphov till alla problemen, följaktligen finns deras programvaror endast i Windows versioner. Vi andra klarar oss så bra ändå, undviker man att dra på sig en massa onödiga sjukdomar, så behöver man inte heller äta medicinen!
Lady Hamilton
CITAT (KURT @ 14-11-2008, 10:01) *
Lavasofts produkter är mycket nära knutna till operativsystemet som ger upphov till alla problemen, följaktligen finns deras programvaror endast i Windows versioner. Vi andra klarar oss så bra ändå, undviker man att dra på sig en massa onödiga sjukdomar, så behöver man inte heller äta medicinen!

Kurt Skriv en ny egen tråd där du preciserar din problem lite mera så kommer du säkert att få hjälp. Jag förstår att det är frustrerande när det krånglar Men installera Ad-Aware så kommer du att säkert att slippa de flesta av din bekymmer längre fram
KURT
Tack, men jag har bara det angenäma problemet att välja, jag brukar lösa det genom att välja ett av de populära systemen på Distrowachs lista över system. Varje gång jag provar ett nytt system lär jag mig något nytt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon