Är det någon som har erfarenhet av Konässörsklubben.
Jag anmälde mig i fjol som medlem och fick bekräftelse på medlemsskapet.
Jag får ingen som helst post från dem - nyhetsbrev eller katalog.
Mejlade till dem och fick då veta att de hade haft problem med medlemslistorna men att det var ordnat. Ännu inget livstecken från dem.
Har det kommit ut en frökatalog ?
Elisabeth P
15-02-2007, 19:50
Ja, den fick jag för några dagar sedan
Lisa
Ja då kanske det finns hopp även för mig.
Elisabeth P
15-02-2007, 19:52
Vi hoppas att de precis har börjat skicka ut och att du har din inom dågra dagar
Lisa
Jag fick allt katalogen för ett bra tag sedan.. någon månad sedan minst eller ännu mer...
konstigt att inte ni fick era förrän nu..
CITAT (ABBA @ 15-02-2007, 20:32)
Jag fick allt katalogen för ett bra tag sedan.. någon månad sedan minst eller ännu mer...
konstigt att inte ni fick era förrän nu..

Jag har inte fått någon.
Jag läste på AOT och där pratar man om fröerna som kommit från Konässörsklubben. Det måste ju innebära att katalogen varit ute ett bra tag.
Elisabeth P
15-02-2007, 21:00
Jag anmälde ju mig ganska nyss, så därför fick jag min lite senare kanske
Efterlys den igen
Lisa
Penstemon
15-02-2007, 21:12
Jag fick katalogen just förre jul. Fick fröna som jag beställde den 12 feb. men har du pratat med dom så ska du väl få katalogen när som helst, tycker jag.
Nja det var en månad sedan så nu har jag skickat ett nytt mail.
Det går inte anmäla sig en gång till på hemsidan - anmälan finns redan får jag då till svar.
Nu hoppas jag på bättre lycka denna gång.
Har inte heller fått nån katalog än
Skickade ett nytt mail 16/2-07 men har fortfarande inte fått någon katalog eller svar på mailet.
Får nog konstatera att de inte vill ha mig som kund.
CITAT (Alba @ 03-03-2007, 20:20)

Skickade ett nytt mail 16/2-07 men har fortfarande inte fått någon katalog eller svar på mailet.
Får nog konstatera att de inte vill ha mig som kund.

Märkligt, jag anmälde mig en gång tidigt i höstas, men hörde varken bu eller bä. Sedan anmälde jag mig en gång till några månader senare och fick både bekräftelse och katalog i ett nafs...
Ring och kolla läget!
"Förfrågningar tel.: 031 - 741 11 14"
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.