Full version: Marsvin
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33
Meriona
Nämen! jag som sett fram emot detta! flirting.gif Blir fler tillfällen.
Apropå bilder så får jag väl leta upp den där då på mig och Lisa-pojken från när jag var liten.... blink.gif
Wilmer
Ja, det får du göra!!

Jag trode det var helgen innan, men det är helgen efter. DÅ gissar jag att vi slaktar badrum sweatingbullets.gif
Cathis
CITAT (Wilmer @ 25-09-2009, 21:56) *
Jag saknar era inlägg.. Bilder.. Jag har ingen kamera längre min har dött.

Tyvärr är nästa utställning samma helg vi fått tillträde till nya huset, så jag borde nog prioritera det angel_not.gif oavsett vad jag känner just nu så känns det inte rätt att åka på utställning då santa.gif

Men nu tycker jag ju verkligen att du måste prioritera. Visst är väl gosingarna viktigare än ett hus giggle.gif
Meriona
Aha, då är det nått gott med det hela ändå. laugh.gif
Wilmer
CITAT (Cathis @ 25-09-2009, 22:21) *
Men nu tycker jag ju verkligen att du måste prioritera. Visst är väl gosingarna viktigare än ett hus giggle.gif

coolgleam.gif ninja.gif Svårt att prioritera rätt där sleep.gif sweatingbullets.gif

Edit använde fel smiley--
MariaS
CITAT (Wilmer @ 25-09-2009, 22:48) *
coolgleam.gif ninja.gif Svårt att prioritera rätt där -cry-.gif

trostar.gif Det kommer fler utställningar
Wilmer
yahoo.gif Jag hade, nej, jag menar de hade skrivit fel dag på hemsidan ninja.gif crazy.gif Det är helgen INNAN vi får huset, så vi kan åka bravo.gif
MariaS
CITAT (Wilmer @ 29-09-2009, 20:59) *
yahoo.gif Jag hade, nej, jag menar de hade skrivit fel dag på hemsidan ninja.gif crazy.gif Det är helgen INNAN vi får huset, så vi kan åka bravo.gif

giggle.gif Sååå det kan bli... whistling.gif Då blir det både husflytt och marsvinspriser i oktober då yaay.gif
Wilmer
Slarvigt av dem, visst rolleyes.gif

Det blir jätteskoj med lite marsvins träff igen, oj så kul att få se marsvin i mängd med tillhörande ägare.
Meriona
Är det inte den 24:e då? unsure.gif
Wilmer
Jo, men jag får huset 26 angel_not.gif duh.gif Så då klarar jag mig och kan gå på utställningen.
Meriona
Men det var ju bra! yaay.gif
(Fast det har stått den 24:e hela tiden.... ) smiley_small_hug.gif
Wilmer
nono.gif Kan jag aaaaaldrig tänka mig shy.gif yaay.gif
Cathis
Lova att du tar en massa foton på dom små grisarna wub.gif Har du slut på "du-vet-vad" kan jag skicka giggle.gif
MariaS
CITAT (Cathis @ 30-09-2009, 23:19) *
Lova att du tar en massa foton på dom små grisarna wub.gif Har du slut på "du-vet-vad" kan jag skicka giggle.gif

Vi måste nog förse henne med en fungerande kamera först också...
Cathis
CITAT (MariaS @ 30-09-2009, 23:21) *
Vi måste nog förse henne med en fungerande kamera först också...

Jag har en i reserv, den kan hon få låna happy.gif
Wilmer
CITAT (Cathis @ 30-09-2009, 23:19) *

Fniss, jag ska inte avlöja knepet så vi får konkurrens, men DET har jag massor kvar av Cathis, tack. Värre med kamera som sagt -cry-.gif . Får börja med att gå till fotoaffären - det KAN kanske vara så att det går att reparera, men det mesta nuförtiden verkar vara att slänga när det pajjar, så jag har inga höga förhoppningar.
Cathis
CITAT (Wilmer @ 30-09-2009, 23:35) *
Fniss, jag ska inte avlöja knepet så vi får konkurrens, men DET har jag massor kvar av Cathis, tack. Värre med kamera som sagt -cry-.gif . Får börja med att gå till fotoaffären - det KAN kanske vara så att det går att reparera, men det mesta nuförtiden verkar vara att slänga när det pajjar, så jag har inga höga förhoppningar.

sweatingbullets.gif Vilken tur

Kamera har jag en över, du får låna om du vill, lite knasigt med batterierna bara, dom drar ur väldigt fort unsure.gif
Wilmer

430 65 Härryda (Rävlanda)

96.51 km
01:53 h

Detta är resultatet när jag sökte på MAP 24 hur långt tex. CATHIS med två små grisar har till utställningen.

Själv har jag faktiskt så här långt!!!!!!!!!!

108.93 km
02:30 h

Så, vi ses, du kommer ju först dit Cathis naughty.gif
MariaS
CITAT (Wilmer @ 30-09-2009, 23:38) *

96.51 km
01:53 h
Detta är resultatet när jag sökte på MAP 24 hur långt tex. CATHIS med två små grisar har till utställningen.

Själv har jag faktiskt så här långt!!!!!!!!!!

108.93 km
02:30 h

Så, vi ses, du kommer ju först dit Cathis naughty.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Ja deeet var ju ingen utmaning rotfl.gif
Cathis
yaay.gif Gångavstånd nästan ju giggle.gif Det tål att tänka på...när var det sa du???
MariaS
24:e
Wilmer
crazy.gif Undrar vad hon kommer dragande med för ursäkt rolleyes.gif

Edit, tillägg, förlåt, var sen med mitt svar. Tänk vad kul om ni kom dit!!!!
Cathis
CITAT (MariaS @ 30-09-2009, 23:47) *
24:e

giggle.gif Tack mina ögon är liiiiite dåliga. Ska ta och fundera lite... shy.gif
MariaS
CITAT (Wilmer @ 30-09-2009, 23:49) *
crazy.gif Undrar vad hon kommer dragande med för ursäkt rolleyes.gif

Ja inte ska det väl vara bristen på "det där"
Cathis
CITAT (MariaS @ 30-09-2009, 23:50) *
Ja inte ska det väl vara bristen på "det där"

rotfl.gif nänä "det där" har jag... är dom inte för små då??
Wilmer
Sista anmälan & betalningsdag är: tisdagen den 13 oktober 2009

svenska marsvinsföreningen
CITAT
Petklass
Se även
SMF:s standard för Petclass
I petklass finns marsvinsägare i alla åldrar..
foto: Polly Här kan precis alla marsvin mellan 2 månader och 6 år deltaga. Domaren dömer saker som temperament och skötsel. Honor och hanar brukar tävla i olika åldersindelade klasser. Marsvin mellan 2-5 månader kallas juniorer. Anmäl bara marsvin som du anser är i god kondition. Det betyder att dom inte skall vara t ex sjuka eller magra. Man får ej heller ställa ut dräktiga honor.
Cathis
CITAT (Wilmer @ 30-09-2009, 23:52) *
Sista anmälan & betalningsdag är: tisdagen den 13 oktober 2009

svenska marsvinsföreningen

men då klarar det sig, dom är 3 månader och magra är dom absolut inte giggle.gif Måste kolla så det inte är något annat den helgen
MariaS
VAr ju tvungen att smyga in och titta.

Halloween-maskerad och Gurkätning! Indra i häxkostym och Wilmer ätandes på gurka rolleyes.gif

Man är nog tvungen att följa med och styra upp det här förstår jag whistling.gif
Cathis
CITAT (MariaS @ 30-09-2009, 23:57) *
VAr ju tvungen att smyga in och titta.

Halloween-maskerad och Gurkätning! Indra i häxkostym och Wilmer ätandes på gurka rolleyes.gif

Man är nog tvungen att följa med och styra upp det här förstår jag whistling.gif

unsure.gif Wilmer ska väl inte äta upp gurkan, den ska grisarna ha. giggle.gif Absolut bäst du är med Maria, annars blir det då ingen ordning
Wilmer
rotfl.gif Nejdu Maria, gurkätningen är Indras behållning av dagen!! Jag har ev. barn som ska med och ställa upp så jag slipper skämmas igen giggle.gif Vi kan klä ut Anton i huggtänder, det passar hans dr. Jerkyll personlighet ganska bra säger Korv-Indra devil.gif

Å, det vore så kul kolla gärna Cathis bravo.gif
Cathis
fear.gif Himmel så tidigt det är incheckning. Det blir till att gå upp i ottan om vi ska med giggle.gif

Får väl lägga ut någon bild här innan om vi ska med så dom kan få lite förhandsgranskning rotfl.gif
MariaS
CITAT (Wilmer @ 01-10-2009, 00:02) *
rotfl.gif Nejdu Maria, gurkätningen är Indras behållning av dagen!! Jag har ev. barn som ska med och ställa upp så jag slipper skämmas igen giggle.gif Vi kan klä ut Anton i huggtänder, det passar hans dr. Jerkyll personlighet ganska bra säger Korv-Indra devil.gif

Å, det vore så kul kolla gärna Cathis bravo.gif

Jamen jag är inte så stor... och kamera har jag också innocent.gif
Wilmer
Haha, ja, förhandsgranskning låter bra tummenupp.gif Jovisst... Minns att det var kaffe i bilen för att vakna sist. Liiite tidigt!!

Maria, vet inte om du märkt det men du är aaaaningen längre än tex. mig. Men det är kul om du kommer ändå tummenupp.gif Jag hoppas på att få Meriona nu när det var "rätt" dag. Hon har också kamera, så kan Cathis och jag vara seriösa djurskötare och ni vara kändis fotografer kompiskram.gif (Snart är jag utesluten ur klubben) för oseriöst uppträdande.
Cathis
rotfl.gif Oseriöst uppträdande inte då, seriös djurskötare tror jag mer på giggle.gif
MariaS
CITAT (Wilmer @ 01-10-2009, 00:17) *
Haha, ja, förhandsgranskning låter bra tummenupp.gif Jovisst... Minns att det var kaffe i bilen för att vakna sist. Liiite tidigt!!

Maria, vet inte om du märkt det men du är aaaaningen längre än tex. mig. Men det är kul om du kommer ändå tummenupp.gif Jag hoppas på att få Meriona nu när det var "rätt" dag. Hon har också kamera, så kan Cathis och jag vara seriösa djurskötare och ni vara kändis fotografer kompiskram.gif (Snart är jag utesluten ur klubben) för oseriöst uppträdande.

Hmmm, undrar vad längden har att göra med detta... g.gif
Wilmer
Jag är mer lik ett barn än vad du är i det avseendet tummenupp.gif
MariaS
CITAT (Wilmer @ 01-10-2009, 10:34) *
Jag är mer lik ett barn än vad du är i det avseendet tummenupp.gif

JAmen jag är ju in äldre än ett barn i sinnet biggrin.gif
Meriona
MariaS kan väl boka in den 24:e utifall att jag inte kan pga min pappas 83-års kalas. Och OM jag kan så vore det kul ändå med kunnig hejaklack! tummenupp.gif
MariaS
CITAT (Meriona @ 01-10-2009, 21:47) *
MariaS kan väl boka in den 24:e utifall att jag inte kan pga min pappas 83-års kalas. Och OM jag kan så vore det kul ändå med kunnig hejaklack! tummenupp.gif

...kunnig och kunnig... Men som support kan jag definitivt ställa upp som yes.gif
Meriona
CITAT (MariaS @ 01-10-2009, 22:57) *
...kunnig och kunnig... Men som support kan jag definitivt ställa upp som yes.gif

tummenupp.gif
Meriona
blush.gif Oh ja just det, jag kommer med den 24:e.... wub.gif Jösses vad otydlig jag visst är..... Nån måste ju BÄRA allting.... tummenupp.gif
MariaS
CITAT (Meriona @ 04-10-2009, 20:11) *
blush.gif Oh ja just det, jag kommer med den 24:e.... wub.gif Jösses vad otydlig jag visst är..... Nån måste ju BÄRA allting.... tummenupp.gif

giggle.gif
Meriona
CITAT (MariaS @ 04-10-2009, 20:16) *
giggle.gif

Du med hoppas jag? smiley_small_hug.gif Tänk om vi får stora bucklan att bära hem? coolgleam.gif
MariaS
CITAT (Meriona @ 04-10-2009, 20:28) *
Du med hoppas jag? smiley_small_hug.gif Tänk om vi får stora bucklan att bära hem? coolgleam.gif

Lika bra att ta egen bil hör jag giggle.gif
Meriona
Hihi, kanske om vi får Tre bucklor.... laugh.gif Annars får vi nog plats....
MariaS
CITAT (Meriona @ 04-10-2009, 20:35) *
Hihi, kanske om vi får Tre bucklor.... laugh.gif Annars får vi nog plats....

...beroende på hur barnsliga vi blir... whistling.gif giggle.gif
Meriona
Jag kan lägga band på mig..... Smyga omkring och bara ta kort.
MariaS
whist.gif shy.gif
Meriona
Korvindra såg vild ut idag, det kanske får bli du som gestaltar barnet i gurkätartävlingen.... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon