|
nån som prövat att ladda ner denna version?
CITAT (Dilara @ 17-02-2007, 20:09) nån som prövat att ladda ner denna version? Den har jag haft länge.
Fizzgigg
17-02-2007, 20:56
Vilken version av Live Messenger?  Jag använder med v8.1 och den funkar bra för att vara Messenger.
CITAT (Fizzgigg @ 17-02-2007, 20:56) Vilken version av Live Messenger?  Jag använder med v8.1 och den funkar bra för att vara Messenger. Ingen aning om vad version jag har. Fick mail med erbjudande att ladda ner den och gjorde så. Det bästa med Live är den delade mappen.
CITAT (askar @ 17-02-2007, 20:09) CITAT (Dilara @ 17-02-2007, 20:09) nån som prövat att ladda ner denna version? Den har jag haft länge. jag med
CITAT (pejori @ 17-02-2007, 21:05) CITAT (askar @ 17-02-2007, 20:09) CITAT (Dilara @ 17-02-2007, 20:09) nån som prövat att ladda ner denna version? Den har jag haft länge. jag med  Barnen och jag (maken har också den på sin dator) skickar stora filer och bilder till varann... är ju sååå smidigt att bara stoppa i mappen.
CITAT (askar @ 17-02-2007, 21:08) CITAT (pejori @ 17-02-2007, 21:05) CITAT (askar @ 17-02-2007, 20:09) CITAT (Dilara @ 17-02-2007, 20:09) nån som prövat att ladda ner denna version? Den har jag haft länge. jag med  Barnen och jag (maken har också den på sin dator) skickar stora filer och bilder till varann... är ju sååå smidigt att bara stoppa i mappen.  japp...den är den bästa hittils av alla messenger
CITAT (Fizzgigg @ 17-02-2007, 20:56) Vilken version av Live Messenger?  Jag använder med v8.1 och den funkar bra för att vara Messenger. Jag med Den delade mappen är bra, och att den inte kraschar. Nu kan man dessutom lämna offline-meddelanden, det kunde man inte förut.
den funkar ju inte hos mej
Den delade mappen har jag aldrig använt mig av. Hur funkar det? Lägger man in bilder el dokument där o så kan alla som finns på ens lista ladda ner dem...eller?
Alexander-VG-zon3
18-02-2007, 14:05
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-02-2007, 13:17) Den delade mappen har jag aldrig använt mig av. Hur funkar det? Lägger man in bilder el dokument där o så kan alla som finns på ens lista ladda ner dem...eller? du har olika mappar med olika personer . jag har med haft min jätte länge så fort betan kom ut laddade jag ner den
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-02-2007, 13:17) Den delade mappen har jag aldrig använt mig av. Hur funkar det? Lägger man in bilder el dokument där o så kan alla som finns på ens lista ladda ner dem...eller? Högerklicka på personen i listan (den du vill dela mapp med) och välj "Skapa en delad mapp". I den kan du lägga till bilder, dokument och andra filer som du vill att den personen ska få tillgång till. Den perosnen kan göra likadant med dig och dela filer med dig. Man har en mapp per person.
Ok, då fattar jag!  Jag har Windows Live Messenger men nu kommer det upp en ruta när man loggar in där det står att det finns en ny version av Live Messenger. Är det nån som laddat ner den ultranya versionen?
Alexander-VG-zon3
18-02-2007, 14:22
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-02-2007, 14:21) Ok, då fattar jag! :) Jag har Windows Live Messenger men nu kommer det upp en ruta när man loggar in där det står att det finns en ny version av Live Messenger. Är det nån som laddat ner den ultranya versionen? jag har den , dom har ändrat bland där man väljer visningsbild och lite annat
CITAT (flaxss @ 18-02-2007, 14:22) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-02-2007, 14:21) Ok, då fattar jag! :) Jag har Windows Live Messenger men nu kommer det upp en ruta när man loggar in där det står att det finns en ny version av Live Messenger. Är det nån som laddat ner den ultranya versionen? jag har den Är det värt att uppgradera till den? Vad är det för nya finesser? Försvinner alla visningsbilder och egna smileys om man byter till den?
Alexander-VG-zon3
18-02-2007, 14:25
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-02-2007, 14:23) CITAT (flaxss @ 18-02-2007, 14:22) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-02-2007, 14:21) Ok, då fattar jag! :) Jag har Windows Live Messenger men nu kommer det upp en ruta när man loggar in där det står att det finns en ny version av Live Messenger. Är det nån som laddat ner den ultranya versionen? jag har den Är det värt att uppgradera till den? Vad är det för nya finesser? Försvinner alla visningsbilder och egna smileys om man byter till den? allt har du kvar , dom har bara ändrat lite bland smiley och visningsbilden sen plus har dom väl gjort programmet bättre
aanderss
18-02-2007, 19:10
jag kör med 7,5 o tänker inte byta
Jag har fått påminnelse om uppgradering ett par ggr och då har jag gjort det. Allt funkar perfekt, och bara det att man kan skicka både meddelanden och lägga i mappen fast ¨man inte är online och det levereras så fort personen loggar in. Det tycker jag är toppen.  Igår morse när jag loggade in, hittade jag två jättefina teckningar från äldsta barnbarnet (5 år) i min mapp
CITAT (askar @ 18-02-2007, 21:26) Jag har fått påminnelse om uppgradering ett par ggr och då har jag gjort det. Allt funkar perfekt, och bara det att man kan skicka både meddelanden och lägga i mappen fast ¨man inte är online och det levereras så fort personen loggar in. Det tycker jag är toppen.  Igår morse när jag loggade in, hittade jag två jättefina teckningar från äldsta barnbarnet (5 år) i min mapp  Jag har den med ,men det med delade mappar har jag inte vetat om,eller inte sett det,toppen.Alltid något nytt man lär sig.
CITAT (renate @ 18-02-2007, 21:14) CITAT (askar @ 18-02-2007, 21:26) Jag har fått påminnelse om uppgradering ett par ggr och då har jag gjort det. Allt funkar perfekt, och bara det att man kan skicka både meddelanden och lägga i mappen fast ¨man inte är online och det levereras så fort personen loggar in. Det tycker jag är toppen.  Igår morse när jag loggade in, hittade jag två jättefina teckningar från äldsta barnbarnet (5 år) i min mapp  Jag har den med ,men det med delade mappar har jag inte vetat om,eller inte sett det,toppen.Alltid något nytt man lär sig. Du får se till att dina kontakter också har Live-versionen. Annars kan du inte dela mapp med dem. Jag har sett till att barnen uppgraderat sina. Vi skickar stora filer mellan varann.... förr tog det tid att skicka och ta emot och så måste ju bägge vara online också. Nu hittar man ibland överraskningar när man loggar in.  Den här versionen tycker jag är sååå
Piccante
19-02-2007, 00:30
Har uppgraderat mig oxå. Får se i morgon om det gör någon större skillnad. Just nu ligger mina msn kontakter och sover.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|