Full version: PM?
Lady Hamilton
Annars är det bara att kolla överst på sidan.........där syns det om ni fått PM
Leia
biggrin.gif Någon som inte svarar? tongue.gif biggrin.gif wub.gif
Lady Hamilton
Ville försäkra mig om en sak bara ..... Och tack alla ni som försökta trösta mig tongue.gif i min 'ensamhet'..........

laugh.gif Nu fick detta lite 'motsatt' effekt.......men tydligen är det EFFEKTIVT, har aldrig själv fått så många PM på en å samma kväll. wub.gif)
Reserv
CITAT (Hamilton @ 18-02-2007, 11:37)
Ville försäkra mig om en sak bara ..... Och tack alla ni som försökta trösta mig tongue.gif i min 'ensamhet'..........

laugh.gif Nu fick detta lite 'motsatt' effekt.......men tydligen är det EFFEKTIVT, har aldrig själv fått så många PM på en å samma kväll. wub.gif)

Visst är det skönt att känna sig omtyckt? rolleyes.gif wub.gif
Kram på dig my lady wub.gif och ha en underbar dag wub.gif
pejori
CITAT (Hamilton @ 18-02-2007, 11:37)

JAHA!!!! nu först fattade jag vad du ville med ditt inlägg laugh.gif laugh.gif
kunde inte begripa vad du menade laugh.gif laugh.gif
tänkte väl inte på att du ville ha PM själv heller wub.gif
Lady Hamilton
laugh.gif Hallå...........Jag var inte ute efter att få PM laugh.gif Utan bara tydlig-göra att funktionen fanns............i de fall någon kanske fått PM utan att veta om det............
pejori
CITAT (Hamilton @ 18-02-2007, 14:00)
laugh.gif Hallå...........Jag var inte ute efter att få PM laugh.gif Utan bara tydlig-göra att funktionen fanns............i de fall någon kanske fått PM utan att veta om det............

laugh.gif laugh.gif laugh.gif JAHA....ja det kan ju vara bra att veta laugh.gif laugh.gif
Alba
Jag tror ditt påpekande är riktigt Hamilton.
Den lilla texten längst, till vänster om kameran, tog det lång tid innan jag upptäckte.
Nu har jag " Popup-fönster OK" aktiverat så då får jag ju upp ett meddelande när PM kommer.
Kathy
laugh.gif Hallå...........Jag var inte ute efter att få PM laugh.gif

Klart att du var.... tongue.gif
Och du lyckades också.... laugh.gif
Reserv
CITAT (Scrollan @ 18-02-2007, 17:47)
laugh.gif  Hallå...........Jag var inte  ute efter att få PM  :lol:

Klart att du var.... tongue.gif
Och du lyckades också.... laugh.gif

Aha, det är så man ska göra när man vill ha nya kompisar rolleyes.gif tongue.gif wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 18-02-2007, 17:53)
Aha, det är så man ska göra när man vill ha nya kompisar rolleyes.gif tongue.gif wub.gif

nä...man får kompisar om man är snäll smile.gif smile.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 18-02-2007, 18:04)
CITAT (Reserv @ 18-02-2007, 17:53)

Aha, det är så man ska göra när man vill ha nya kompisar rolleyes.gif  :P  :wub:

nä...man får kompisar om man är snäll smile.gif smile.gif

Aj tusan..... unsure.gif blink.gif då vart jag nog utan ska du se rolleyes.gif tongue.gif
elleave
laugh.gif Stakars dig... laugh.gif wub.gif
pejori
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif na na nana na na...han har inga kompisar laugh.gif laugh.gif
kristerh

Jag missar aldrig ett pm, ibland poppar det upp en ruta om att jag har ett pm, men det beror på vilken dator jag sitter vid wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon