Full version: älvsjömässan
malin72
jo nyfikna jag i farten igen tongue.gif tongue.gif tongue.gif
tänkte att det finns säkert dom som ska dit, men inte vill träffas så jag blir bara nyfiken på hur många som kan tänkas finnas på mässan....
alltså hur stort är intresset av mässan hos oss här inne wub.gif wub.gif

att jag ska dit vet ni ju redan laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Merlin
Självklart ska jag dit tongue.gif tongue.gif !!!!
malin72
smile.gif 50-50 rolleyes.gif
titti49zon6
Jag kommer, men vilka dagar vet jag inte säkert ännu wub.gif
är i Stockholm från onsdag till måndag så jag kan iofs gå varje dag biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
AnitaO
Hade tänkt åka, men måste tyvärr backa på det sad.gif
Måste till Stockholm en annan helg i mars, och mässhelgen ska min man bort, och då behövs jag hos hundarna.
malin72
ja 14 personer än så länge smile.gif

synd Anita att du inte kan,men det har jag ju sagt förrut rolleyes.gif
kristerh
klart jag ska dit, det har blivit en tradition för mig.
CurlySue
NÄR är den?
malin72
mässan

här står allt om mässan wub.gif
Diana
Jag och min man skall dit men vilken dag vet vi ej.
Jag lärde mig en läxa från förra året och det var att EJ köpa liljor från de stora öppna borden. Det visade sig att alla var en och samma lilja när de väl började blomma sad.gif
renate
Inte i år,har varit där 04 det får räcker för min del.
malin72
23-23 laugh.gif laugh.gif lite kul ändå snacka om jämt tongue.gif
titti49zon6
Tror ni inte att det kommer fler från forumet, det är ju 9075 medlemmar registrerade rolleyes.gif
....men det är kanske så att dom inte vill ha med oss som surrar mest att göra biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
tänk vilken syn om det bara vore en tiondel av alla medlemmar som stämde träff rolleyes.gif
malin72
jo det var ju därför jag gjorde en omröstning för ajg tänkte att där är man ju anonym tongue.gif tongue.gif så visst trodde jag att det skulle vara flera än 23 som skrev ja unsure.gif rolleyes.gif
Maggan H
Jag kommer lördan och troligen söndan med... Litar på dom som skrev att de kastade grejorna efter en bara för att det är sista dan.... yahoo.gif
Malvia
CITAT (Diana @ 19-02-2007, 22:32) *
Jag och min man skall dit men vilken dag vet vi ej.
Jag lärde mig en läxa från förra året och det var att EJ köpa liljor från de stora öppna borden. Det visade sig att alla var en och samma lilja när de väl började blomma sad.gif

Ja så hände mig också. Dessa stora lådor med lökar man fick plocka själv.

Gjorde separata påsar för färgerna, vit, röd, gul, rosa, etc med en lapp i varje!.

Köpte 25 st, alla var orange, utom EN som var vit!

För övrigt vet jag inte om och i såna fall vilken dag, får se längre fram.
annaco
Låter kul att gå dit på söndagen men för att slipa ta med 2 av barnen får det bli på torsdagen. Det blir jag, lillkillen och förhoppningsvis sambon, stora tjejerna föredrar båtmässan där det finns mer för dem att göra.

Mvh Anna
fruberglund
Kanske, kanske, kanske kommer dit ändå. Vi får se vad jag får för svar från bästa vännen i V-ås...om hon kan följa med kompiskram.gif Håll tummarna! tummenupp.gif (i så fall blir det på lördagen).
malin72
puttar upp lite på skojj för att se om några läggs till tummenupp.gif

sen ville jag bara påminna om dom olika trådarna där man kan fylla i vilken eller vilka dagar man finns där (om man vill ses) bravo.gif lö tråden ligger ju högt upp men det finns en till alla dagar yes.gif
sen kan man kanske ta samma tid och plats på dom olika dagarna.....om man har lust att träffa någon odliat
thumbsup.gif

sqrulan
-cry-.gif Skulle hemskt gärna komma på mässan,men jobbar för mycket och bor för långt borta. sad.gif
kerstin z5-6
Nähä du sqrulan .. det där köper vi inte .. jag bor lika långt bort ...jag missade mässan i fjol -den första jag missat sen 2000 tror jag innocent.gif
Sen meddelar man i januari att fred då mässan är sk man vara ledig ninja.gif
sqrulan
dunno.gif Nähä!!! Vad ska man då säga? no.gif no.gif Jag ljuger "nästan" aldrig,det som e sagt e sagt! yes.gif
sqrulan
CITAT (sqrulan @ 13-03-2007, 14:48) *
dunno.gif Nähä!!! Vad ska man då säga? no.gif no.gif Jag ljuger "nästan" aldrig,det som e sagt e sagt! yes.gif

" ändra dina tankar och du ändrar på hela din värld"
kerstin z5-6
innocent.gif att man kan ju alltid ändra sig .. det ska du säga .. eller att du kommer nästa år .. på halmhattsätning ...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon