Om du kikar i förra cliviainlägget så kan du se flera olika hybrider vi hittat! och bra sidor. Just denna Charlsgreen har jag med letat efter och den är dyr som attan! cliviatrends Det finns tydligen småplantor, men vad det är för valuta hittar jag inte! 1000 nånting så förmodligen hutlöst dyrt! Verkar vara en mer ovanlig hybrid.
buzz
19-02-2007, 20:42
Ojsan då är den så ovanlig! Då kan jag väl fortätta drömma om den och inget annat.
stella08
20-02-2007, 14:46
Jag såg fantastiska Clivior på Weibulls i Stockholm idag. En med oranga blommor och en med gul-gröna, nästa dubbelt så stor. Samtliga under 200 kr. Verkligen praktfulla exemplar! Det stod inte på krukan vad det var för sort, tyvärr, passar inte den blomman i min hemmiljö.
nilssontherese
21-02-2007, 13:47
CITAT (stella08 @ 20-02-2007, 14:46)
Jag såg fantastiska Clivior på Weibulls i Stockholm idag. En med oranga blommor och en med gul-gröna, nästa dubbelt så stor. Samtliga under 200 kr. Verkligen praktfulla exemplar! Det stod inte på krukan vad det var för sort, tyvärr, passar inte den blomman i min hemmiljö.
Åh vad synd att jag bor på Öland *suck* hade jag bott där hade jag köpt den gröna bums!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.