AnitaO
Så nu är det bara att vänta på våren smile.gif
Nån som testat dom?

KURT
Det ser ut som träskor med gummisula. Har de bara något stöd för hälen (så att inte jord kommer in) och är lätta så brukar en sådan modell av arbetsskor vara mycket bra.
Eva St
Köpte sådana i somras och är jättenöjd med dem
Eva St
malin72
hm,ser bra ut smile.gif för mig liksom att längta till sommaren....nynnar nu är det sommar nu är det sol....lalallallala

jag blir utskrattad i mina sandaler med jord mellan tårna så dom ska jag helt klart åka och kika på smile.gif
Monica i Nässjö
Har också varit sugen på att köpa dom men tyckt att dom varit alldeles för dyra.
Funderade ett tag på att köpa billiga gummistövlar på ÖB och bara skära av skaften laugh.gif men det kanske är läge för ett par riktiga nu om dom reas ut.

Hittills har jag haft ett par gamla mockaskor med jättestora hål i och det ser inte ett dugg bättre ut än sandaler med jord mellan tårna. laugh.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (monka @ 21-02-2007, 11:37)
Har också varit sugen på att köpa dom men tyckt att dom varit alldeles för dyra.
Funderade ett tag på att köpa billiga gummistövlar på ÖB och bara skära av skaften laugh.gif men det kanske är läge för ett par riktiga nu om dom reas ut.

Hittills har jag haft ett par gamla mockaskor med jättestora hål i och det ser inte ett dugg bättre ut än sandaler med jord mellan tårna. laugh.gif laugh.gif

Jag betalade bara 175:- för dom smile.gif
Har bara testat om inomhus ännu, men dom verkar jättebra.
Tycker att vanliga gummistövlar är så klumpiga när man håller på i trädgården.
yrian
Oj! Såna vill jag ha. Har trällor nu och funderar på att köpa ett par till, men dessa verkar ju både bättre och roligare. smile.gif
Fenja
De är kanonbra!! Perfekta att ta på om man ska ut i daggvått gräs på morgonen! Varma dagar tycker jag dock att de känns för täta och blir varma.
Mvh
Fenja
fruberglund
Jag var och skulle köpa förra gången de hade rea på dem...då fanns dock bara stl 36 kvar sad.gif Tyvärr har jag inga pengar till sånt nu annars hade jag åkt och köpt dem direkt (fast det hade väl inte funnits några 39:or nu heller) rolleyes.gif
AnitaO
CITAT (fruberglund @ 21-02-2007, 12:31)
Jag var och skulle köpa förra gången de hade rea på dem...då fanns dock bara stl 36 kvar sad.gif Tyvärr har jag inga pengar till sånt nu annars hade jag åkt och köpt dem direkt (fast det hade väl inte funnits några 39:or nu heller) rolleyes.gif

Jo ett par. Dom jag köpte laugh.gif
olgak
Jättesnygga!! Men jag har heller aldrig hittat i min storlek tyvärr så jag har inte ens kunnat prova om de känns bra (är kinkig med skor).
Ciczi
Jag kör med mina arbetsskor som har stålhättor...

Det är bra om myrorna är lite tungfotade laugh.gif

Ciczi
Mia, zon 3
Och jag får sätta komihåg-lapp på näsan för att få på mig några skor alls från april till oktober.... För man inser ju ganska snart att man får lite mer pondus bakom spaden om man har rejäla doningar på fötterna....
herkules
wow, vilka fina!

sådana här har jag.
trodde jag ja..
nåja, man kan söka sig fram - dam -tofflor/clogs/träskor - och så nästan längst ner på sidan "Birki´s Super-Birki, Röda Clogs"
renate
Jag köpte dessa förra våren,inget direkt till trädgårdsarbete men underbart att går i. De är utsliten nu, köpte nya i Ullared grön som en groda. Gillar inte täta gummiskor, men snygga är dina.

fruberglund
CITAT (herkules @ 05-03-2007, 23:51) *
wow, vilka fina!

sådana här har jag.
trodde jag ja..
nåja, man kan söka sig fram - dam -tofflor/clogs/träskor - och så nästan längst ner på sidan "Birki´s Super-Birki, Röda Clogs"

Jag har funderat på såna. Är det sköna? Är de värda sina kronor?

Har funderat på Crocs också...de är ju sååå sköna (provade kompisens) men de är ju inte helt billiga heller.
herkules
CITAT (fruberglund @ 06-03-2007, 18:32) *
Jag har funderat på såna. Är det sköna? Är de värda sina kronor?

Har funderat på Crocs också...de är ju sååå sköna (provade kompisens) men de är ju inte helt billiga heller.

jag tycker de absolut är värda sitt pris, har haft mina i 4 år nu och de håller säkert 4 år till! och då blir de ju inte så dyra.
renate
CITAT (herkules @ 06-03-2007, 18:37) *
jag tycker de absolut är värda sitt pris, har haft mina i 4 år nu och de håller säkert 4 år till! och då blir de ju inte så dyra.

Mina är inte äkta Crogs,de kostade bara 99:- men är helt underbara att går i,nu är sulorna helt blanka köpte nya,men de är inte så sköna.
fruberglund
CITAT (herkules @ 06-03-2007, 18:37) *

Då ska jag absolut köpa såna! Är de normalstorlekar? Alltså har du samma storlek som du brukar även på dessa?
Netha
CITAT (renate @ 06-03-2007, 16:20) *
Jag köpte dessa förra våren,inget direkt till trädgårdsarbete men underbart att går i. De är utsliten nu, köpte nya i Ullared grön som en groda. Gillar inte täta gummiskor, men snygga är dina.

Äkta Foppas kostar kring 600kr... såna har massor med folk i vården och de är jättenöjda... de håller i många år.
herkules
CITAT (fruberglund @ 06-03-2007, 21:44) *
Då ska jag absolut köpa såna! Är de normalstorlekar? Alltså har du samma storlek som du brukar även på dessa?

normalstorlek tycker jag. har inte tänk på om de är billigare att köpa via sidan jag länkar till än i butik på stan. fast då tillkommer ju frakt förstås. men om ni ska köpa skor till hela familjen kanske det lönar sig?

CITAT (Netha @ 06-03-2007, 21:51) *
Äkta Foppas kostar kring 600kr... såna har massor med folk i vården och de är jättenöjda... de håller i många år.

jag köpte ett par äkta (på intersport) tror jag betalade 699 kr, slet ut sulorna på 3 månader...
Anki V
Säkert närmare hälften av mina arbetskamrater har "Foppatofflor". Väldigt sköna, enda nackdelen är att de "sliter sockar"

/Anki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon