Full version: HELP!
gammelnalle
ja Beatles gjorde förståss den bästa (originalet) 1965 till filmen med samma namn (Help)

men jag minns en cover med en tjejgrupp... trodde i min oskuld (!) att det var Bangles..men hittar den inte vid ett googlande..

Men ni odlare brukar kunna lösa mina små triviala frågor... så även denna gång....???

tror och hoppas,'

gammelnalle
Ciczi
Bananarama!

Finns på skivan the greatest hits collection

Ciczi
gammelnalle

BAMSEKRAM

till dig!!!

och vad va det jag sa... ni fixar alla mina små problem...

TACK!!

b
Ciczi
sleep.gif biggrin.gif wub.gif
Betty
CITAT
Great Balls of Fire (1979): Here Dolly added two more classic rock songs to her repertoire, Jerry Lee Lewis' "Great Balls of Fire" and the Beatles' "Help."

Dolly Parton har också gjort en cover på "Help"...
gammelnalle
CITAT (Betty @ 21-02-2007, 13:26)
CITAT
Great Balls of Fire (1979): Here Dolly added two more classic rock songs to her repertoire, Jerry Lee Lewis' "Great Balls of Fire" and the Beatles' "Help."

Dolly Parton har också gjort en cover på "Help"...

skall även kolla in den med...

(ang banarama- jag BORDE ha kunnat det- MEN HELP är FÖR bra för att vara dom... m.a.o. jag gillar inte bananarama- men JUST den låten med dem... Venus tex är misserabel... tacka vet jag Shocking Blue.....)

b
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon