Full version: Dum hund,eller?
Husse
Funderar på att skicka honom på en hortonomutbildning,så att man iallafall får lite nytta av den lilla fan.
Han har fått för sig att våran gräsmatta tillhör honom och tror att jag ska jaga honom så fort han har "stulit"en tuva gräs.Han vill också hjälpa till när vi ansar rabbatterna,då gräver han gärna hål där vi precis färdigtställt allt så att det är snyggt och perfekt.Vidare har han en förkärlek att springa iväg(tomten är 20x60 meter) med grenarna jag just beskurit.Trisst är också att han gräver ner "SINA GODSAKER"i mattes krukor i uterummet.Men det positiva är att han häller hararna i schack.
Nu när vi har snö så tror han att jag ska jaga honom för att tagit den vita gräsmattan.
É det någon som vill låna en terrier?
emmapemma
Terriers är ju sååå härliga smile.gif . Det är ju liv i de rackarna. Men du får behålla trädgårdsmästar-varianten själv! Jag vill gärna har den hortonomutbildade laugh.gif
ingrid fuxwall
Du får behålla honom, har en precis lika dan rolleyes.gif
Miss_Berggren
Sitter och fnissar när jag läser om din terrier. giggle.gif Får se hur roligt jag själv får det till våren i nya trädgården med inte mindre än tre terriers g.gif
silos
Hi hi;han låter som en underbar vovve! biggrin.gif
kira
terriern är en grythund,tycker om att jaga o gräva efter byte,min hund gör så också,långa promenader gör dock att hon inte orkar busa så mycket......tips :Jane Fenells böcker om hundar är bra !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon