|
Full version: Färg på text
[/color] När jag förhandsgranskar syns ingen färg[color="#0000FF"]
Jo nu kanske det går, testar
Hur får man bort [color]?????
Tidigare skulle man stänga "taggen" Hur gör man nu?
stennie
28-02-2007, 08:45
[/color]ghghghgfhfgf[color="#000000"]bcbvcv
Ingen aning?
Lady Hamilton
28-02-2007, 08:55
Man kan skriva texten först och sedan markera och vips! är texten färgad
Typ så här
Storlek nr 6Röd FärgRÖD FÄRG Storlek 6KUNDE!!!! Markera texten före varje ändring alltså!
Lady Hamilton
28-02-2007, 08:56
Sedan fortsätter man att skriva
[/color]testar... [/font]testar... [font="Book Antiqua"][size="3"][/size][color="#0000FF"]hur stänger man taggarna..? fattar noll... och varför blev det rött??? får fundera på det här en stund...
Ingen aning om varför det blev rött, men det är inga taggar att stänga längre. Bara skriv - markera - välj färg eller fetstil eller kursivt eller vad det är du vill göra.  Man kan alltså skriva färdigt först och gå bakåt i texten och markera och färga och ändra.
Det här har jag haft problem med förut. Nu skall jag testa om jag kan få till det igen  . Är man van vid Word mfl program där man kan markera och göra förändringar i efterhand så vill man ha det överallt. Wow! Det fungerar! Gott!
Tack för att du försöker hjälpa Berith!  Jag får nog hänga här i testforumet ett tag tills börjar få kläm på det här...
evelina
28-02-2007, 10:42
Jag är nog dum i huvudet för det funderar inte för mig
evelina
28-02-2007, 10:53
test nu gick det
Testar[size="3"][/size][color="#DDA0DD"][/color]
verkar inte funka att välja både teckensnitt, storlek och färg och fet, kursiv och understruken samtidigt
Helen i Skåne
28-02-2007, 11:09
Ska testa att skriva fet
[/color] [size="5"][/size]jag testar baraen gång till[color="#2E8B57"]test
vanligt svar
svar igen[/color]
[color=#FF0000]skickade 2 separata svar men de hamnade i samma ruta, detta är 3:e svaret får se om det kommer i samma ruta
Anne R gjorde 2 svar efter varann i tråden om smylies utan att nån kom emellan men hon fick två separata svar
HMmmm..........
5:e separata svar i samma tråd
och 6:e i samma ruta
CITAT (askar @ 28-02-2007, 11:48)  Test
test igen
nu kan jag Enkelt när man kan eller hur?
fast det blir inte alltid rätt för mig, tur att man kan förhandsgranska.
Hur gjorde du det så bra Malvia? jag är ovan det funkar inte bra för mig.
CITAT (lisan @ 28-02-2007, 13:04)  Hur gjorde du det så bra Malvia? jag är ovan det funkar inte bra för mig. Så bra gör jag det inte, ibland går det bra.
Skriv din text, markera texten, välj färg under A, då ser du att det kommer färg inom parantes före och efter
jag brukar förhandsgranska, för att göra om om det inte fungeradeLycka till !! Just ja, om du ska ändra storlek sen så får du markera texten IGEN, och sen välja storlek.
Testar att texta med olika färger och det verkar ju funka. Men om jag vill ha stor och fet stil då... Yes! det funkar!!!
Jag försöker en gång till
CITAT (lisan @ 28-02-2007, 13:44)  Jag försöker en gång till Visst kan du!!
JAG TRORJAG HARdetJag har kommittill insikt
TACK MALVIA
Mvh/lisan
[i]
Nu äntligenkan jag gå och äta.Hållt på med det här alldeles för[/i]länge.
LISAN
Fialotta
01-03-2007, 13:13
Testar lite och se om jag får nån rätsida på det här Japp...[/size]nu då [size="3"]med annat
GRATTIS
VÅR SNART
INTE VAR DETTA SÅ LÄTT
Tränar på
NYA TYPSNITT[/size]
INTE SÅ SNYGGT
Många att välja på
malin72
05-03-2007, 01:13
ok då testar jag med det gick ju ok då har jag nog fattat aha bra det här
Måste ocksååååå koooolla Så långt funkade det ju riktigt bra konstigt nog
testarjag med
måste testa storlek också
Elisabeth P
05-03-2007, 18:49
Måsteochsåtesta Ahaadet är så jag ska göra
titti49zon6
06-03-2007, 07:04
Måste[/sizeockså testa om det går bra för mig [size="6"]Tack för att ni är så duktiga på att förklara för en novis Det gick ju nästan bara size som skall avklaras och nu funkar det
skönt att slippa alla taggarna
Snöflinga
28-03-2007, 10:02
Känns som om jag behöver[/color[color="#708090"]] lära [/color[color="#696969"]]mig nå't här
Gick ju inte så himla bra, försöker igen ...
Men HOPPSAN[/font] !!!!
Kan man ju säga [/color]...HOPPSAN [color="#006400"]skulle bli [size="6"]rött[/size]
Snöflinga
28-03-2007, 10:08
Ja, det är mycket som inte blir som man vill ... nu går jag ut i[/size][size="7"] solen !!! Återkommer någon gång.
Eva i Höga
28-03-2007, 11:03
Nu ska jag också försöka, har aldrig klarat detta förut.Spännande att se om det lyckas.
mamamaggan
11-04-2007, 21:44
Är också här och testar
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|