Full version: Smilisar
Leia
Är det någon inställning jag måste göra för att få smilisarna att funka?
Ingemar
Nej, det ska fungera automatiskt. Men det fungerar bara riktigt bra med IE6 eller nyare.
Leia
I snabbsvar som jag skriver i nu, funkar knapparna. huh.gif Men inte om jag ska skriva i det andra alternativet? unsure.gif
Gillan
De kanske har lagt sig i raden längst ner på skärmen Leia?
Leia
Nu testar jag i "skriv svar"... Då funkar inte knapparna ovanför med... :-(

Nu skriver jag i "snabbsvar", där funkar de..... unsure.gif
Ciczi
devil.gif santa.gif g.gif sleeping.gif idea.gif whistling.gif thumbsup.gif rtfm.gif yahoo.gif crazy.gif w00t.gif nono.gif nuke.gif sweatingbullets.gif sick.gif innocent.gif ninja.gif kiss.gif crying.gif blushing.gif blush.gif cool.gif mellow.gif alien.gif angry.gif wink.gif blink.gif wacko.gif unsure.gif sad.gif mad.gif wub.gif smile.gif sleep.gif rolleyes.gif biggrin.gif tongue.gif ohmy.gif huh.gif

KUL SMILISAR!
Leia
provar igen.... Nej går inte att få in några smilisar eller trycka på kursiv text eller så....

CITAT (ciczi @ 28-02-2007, 08:10) *
devil.gif santa.gif g.gif sleeping.gif idea.gif whistling.gif thumbsup.gif rtfm.gif yahoo.gif crazy.gif w00t.gif nono.gif nuke.gif sweatingbullets.gif sick.gif innocent.gif ninja.gif kiss.gif crying.gif blushing.gif blush.gif cool.gif mellow.gif alien.gif angry.gif wink.gif blink.gif wacko.gif unsure.gif sad.gif mad.gif wub.gif smile.gif sleep.gif rolleyes.gif biggrin.gif tongue.gif ohmy.gif huh.gif

KUL SMILISAR!

Ja, ja, strö salt i såret bara!!!! :-(
Ciczi
fast smilsarna funkar inte i vanliga skriv svar utan bara i snabbsvar...

Leia tror du att det har med webbläsaren att göra???

Ciczi
Leia
CITAT (ciczi @ 28-02-2007, 08:13) *
fast smilsarna funkar inte i vanliga skriv svar utan bara i snabbsvar...

Leia tror du att det har med webbläsaren att göra???

Ciczi

Varför finns det knappar med smilisar och knappar där man ska kunna välja färg/kursiv osv i "skriv svar om man inte kan änvända dem då?
Ciczi
hejblåOdla
Leia
Nu måste jag få iväg sonen till skolan, återkommer! smile.gif (skrivet i snabbsvar!)
*Stintan*
Hos mej funkar det bra rolleyes.gif
Malvia
[size="4"][/size][color="#0000FF"][/color]
kollar också färg o smaylisar
innocent.gif mellow.gif kiss.gif wub.gif wink.gif

Men hur gör man färg på texten??

Kunde det på förra forumet blush.gif
Lady Hamilton
santa.gif idea.gif Testar o det funkar

CITAT
aanderss
smile.gif
Lady Hamilton
[/color]
CITAT
[font="Lucida Console"][/font][color="#483D8B"]
Häftigt
    Berith
    Ska testa - färgprov - funkade!

Jag skrev ordet, markerade och valde färg. Alltså inte som i gamla där man valde färg, skrev och sen stängde taggen.
    Lady Hamilton
    Testar jag också
    Malvia
    FÄRG BLÅ

Grön

Tack Berith! Enkelt när man kan det!!!

yahoo.gif biggrin.gif

FAST.......... ändra både färg och storlek kunde jag inte!!!!! g.gif
    stennie
    Testar

funkar ju smile.gif
    karjo
    Jag måste också testa lite... smile.gif
    Betty
    testar...[/size][/color]

det där gick inget vidare...

testar igen...

fattar inte varför det blir rött...

mera testing...

och ännu mer...[size="4"]

så här känner jag mig nu... crazy.gif

[color="#9932CC"]verkar som att jag får återkomma hit o testa fler gånger, får ju inte riktigt kläm på det här med taggarna...
    karjo
    Testar med ett "vanligt" svar oxå... Så får vi se om det funkar.

Det kommer väl se fö rlustigt ut nu gissar jag, men det är väl vad testforum är till för?! crazy.gif
    Helen i Skåne
    Jag surfar med Safari på min Mac kan det vara därför smiliesknappen inte funkar? Funkar om jag skriver dem manuellt biggrin.gif
    Färgtest blå röd, kan inte trycka på färgknappen heller.
    Fet kursiv Kunde trycka på knappen men det hände inget.
    Antagligen min webläsare?

fet fet fet yahoo.gif w00t.gif sweatingbullets.gif sick.gif innocent.gif ninja.gif tongue.gif smiliesarna funkar i snabbsvar! Får väl skriva där istället! smile.gif Vad är skillnaden på vanligt svar och snabbsvar?
    Muguet
    Nu ska jag också testa! Kör också på Mac med Safari ! Nej det gick inte att få in någon färg eller smilisar !!!

Testar nu Snabbsvar biggrin.gif Och mycket riktigt som du skrev Helene i Skåne, här fungerar det unsure.gif

Vad lustigt !! Det ser ju ut som jag bara gjort ett inlägg !
    Jag gick ju först in på Svara och skickade iväg det. sen gick jag in på Snabbsvar och skickade det, men det la sig i samma inlägg !?!
    Blir det så om inte någon annan har gjort ett inlägg emellan kanske ?
    askar
    Testar[/color]

[color="#FF0000"]
    test

får testa mer nån annan dag

test
    Muguet
    JA, så är det !
    Varenda nytt inlägg jag gör hamnar i samma inlägg....om ni förstår vad jag menar g.gif unsure.gif
    Nu skrev askar ett inlägg emellan mina och då kom mitt som ett nytt!
    Fattar ni ??? unsure.gif
    Berith
    CITAT (Muguet @ 28-02-2007, 11:34) *
    ----Vad lustigt !! Det ser ju ut som jag bara gjort ett inlägg !
    Jag gick ju först in på Svara och skickade iväg det. sen gick jag in på Snabbsvar och skickade det, men det la sig i samma inlägg !?!
    Blir det så om inte någon annan har gjort ett inlägg emellan kanske ?

Det är precis det jag undrar över också. biggrin.gif Har frågat Ingemar i en annan tråd, hoppas han orkar svara när han sovit färdigt. thumbsup.gif
    Leia
    testar i "snabbsvar" bla bla bla wub.gif smile.gif sleep.gif rolleyes.gif

Testar i "skriv svar" bla bla bla

Nej, "skriv svar" kan jag inte använda smilisar eller ändra på texten.... sad.gif
    AnitaO
    whistling.gif rolleyes.gif

Testar i "skriv svar" och det funkar bra.
    Kanske du behöver uppgradera webläsaren Leia?
    Leia
    Provar om det går bättre med explorer. (har både explorer och firefox) smile.gif

Ja se det var melodin! biggrin.gif Jag höll nämligen på att bli galen crazy.gif
    Snöflinga
    Testar också
    Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon