|
Är det någon inställning jag måste göra för att få smilisarna att funka?
Ingemar
28-02-2007, 08:04
Nej, det ska fungera automatiskt. Men det fungerar bara riktigt bra med IE6 eller nyare.
I snabbsvar som jag skriver i nu, funkar knapparna.  Men inte om jag ska skriva i det andra alternativet?
De kanske har lagt sig i raden längst ner på skärmen Leia?
Nu testar jag i "skriv svar"... Då funkar inte knapparna ovanför med... :-( Nu skriver jag i "snabbsvar", där funkar de.....
provar igen.... Nej går inte att få in några smilisar eller trycka på kursiv text eller så.... CITAT (ciczi @ 28-02-2007, 08:10)  Ja, ja, strö salt i såret bara!!!! :-(
fast smilsarna funkar inte i vanliga skriv svar utan bara i snabbsvar...
Leia tror du att det har med webbläsaren att göra???
Ciczi
CITAT (ciczi @ 28-02-2007, 08:13)  fast smilsarna funkar inte i vanliga skriv svar utan bara i snabbsvar...
Leia tror du att det har med webbläsaren att göra???
Ciczi Varför finns det knappar med smilisar och knappar där man ska kunna välja färg/kursiv osv i "skriv svar om man inte kan änvända dem då?
Nu måste jag få iväg sonen till skolan, återkommer!  (skrivet i snabbsvar!)
*Stintan*
28-02-2007, 08:23
Hos mej funkar det bra
[size="4"][/size][color="#0000FF"][/color] kollar också färg o smaylisar Men hur gör man färg på texten?? Kunde det på förra forumet
Lady Hamilton
28-02-2007, 08:42
 Testar o det funkar CITAT
aanderss
28-02-2007, 08:42
Lady Hamilton
28-02-2007, 08:43
[/color]CITAT [font="Lucida Console"][/font][color="#483D8B"]Häftigt
Ska testa - färgprov - funkade!
Jag skrev ordet, markerade och valde färg. Alltså inte som i gamla där man valde färg, skrev och sen stängde taggen.
Lady Hamilton
28-02-2007, 08:46
Testar jag också
stennie
28-02-2007, 09:39
Testarfunkar ju
Jag måste också testa lite...
testar...[/size][/color]
det där gick inget vidare...
testar igen...
fattar inte varför det blir rött...
mera testing...
och ännu mer...[size="4"]
så här känner jag mig nu... 
[color="#9932CC"]verkar som att jag får återkomma hit o testa fler gånger, får ju inte riktigt kläm på det här med taggarna...
Testar med ett " vanligt" svar oxå... Så får vi se om det funkar. Det kommer väl se fö rlustigt ut nu gissar jag, men det är väl vad testforum är till för?!
Helen i Skåne
28-02-2007, 10:30
Nu ska jag också testa! Kör också på Mac med Safari ! Nej det gick inte att få in någon färg eller smilisar !!! Testar nu Snabbsvar  Och mycket riktigt som du skrev Helene i Skåne, här fungerar det  Vad lustigt !! Det ser ju ut som jag bara gjort ett inlägg ! Jag gick ju först in på Svara och skickade iväg det. sen gick jag in på Snabbsvar och skickade det, men det la sig i samma inlägg !?! Blir det så om inte någon annan har gjort ett inlägg emellan kanske ?
Testar[/color]
[color="#FF0000"]test
får testa mer nån annan dag
test
JA, så är det !Varenda nytt inlägg jag gör hamnar i samma inlägg....om ni förstår vad jag menar  Nu skrev askar ett inlägg emellan mina och då kom mitt som ett nytt! Fattar ni ???
CITAT (Muguet @ 28-02-2007, 11:34)  ----Vad lustigt !! Det ser ju ut som jag bara gjort ett inlägg ! Jag gick ju först in på Svara och skickade iväg det. sen gick jag in på Snabbsvar och skickade det, men det la sig i samma inlägg !?! Blir det så om inte någon annan har gjort ett inlägg emellan kanske ? Det är precis det jag undrar över också.  Har frågat Ingemar i en annan tråd, hoppas han orkar svara när han sovit färdigt.
testar i "snabbsvar" bla bla bla  Testar i "skriv svar" bla bla bla Nej, "skriv svar" kan jag inte använda smilisar eller ändra på texten....
Testar i "skriv svar" och det funkar bra. Kanske du behöver uppgradera webläsaren Leia?
Provar om det går bättre med explorer. (har både explorer och firefox)  Ja se det var melodin!  Jag höll nämligen på att bli galen
Snöflinga
28-02-2007, 16:05
Testar också
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|