aanderss
vad ger ni forumet för betyg?
*Stintan*
Kanske lite för tidigt att betygsätta innan man lärt sig hur det fungerar riktigt tycker jag.
aanderss
CITAT (Stintan43 @ 28-02-2007, 09:30) *
Kanske lite för tidigt att betygsätta innan man lärt sig hur det fungerar riktigt tycker jag.

mm kanske de
Betty
Känns alldeles för tidigt att svara på det, återkom med frågan senare.
faith
Jag vill nog vänta några dagar så jag hunnit titta igenom allt innan jag kan uttala mig.
pejori
samma här...vill nog känna på forumeet först..men det ser bra ut så här långt.tack Göran och Ingemar för ett jättejo9bb yahoo.gif
Alexander-VG-zon3
jag väntar med plus så är där kanske grejer som dom hittar och måste fixa
Monica M zon 4
Svårnavigerat, rörigt, en massa lullull, irriterande att behöva skrolla en massa för att läsa inläggen. thumbdown.gif
fruberglund
Måste tyvärr sätta mittemellan än så länge. Några funktioner är för mig helt onödiga och tar bara plats på skärmen...vissa är superbra som att man kan ladda upp bilder direkt från datorn utan att göra om dem...

Fattar att Odla måste ha reklamintäkter men VARFÖR lägga en reklamruta längst upp...den är ju så ivägen wacko.gif

Gillar heller inte att sidan är smalare och layouten är sämre än gamla forumet.

Vet inte om jag håller med Göran alls som sa att forumet skulle vara som förut fast bättre...jag tycker inte alls det är som förut...mycket mer att scrolla, krångligare att hitta osv. men man vänjer sig väl.

Nu tycker ni säkert jag gnäller som en galning men jag är en sån som inte gillar för stora förändringar men sen när det gått ett tag så växer sakerna och så tycker jag oftast det är bra...så betyget kanske går upp så småningom men just nu är jag mer missnöjd än nöjd (sorry Göran och Ingemar crying.gif )
seriös
CITAT (Monica M zon 4 @ 28-02-2007, 17:19) *
Svårnavigerat, rörigt, en massa lullull, irriterande att behöva skrolla en massa för att läsa inläggen. thumbdown.gif

Håller med !! jätterörigt
Natures wisdom
Jag gillar upplägget, men det buggar lite. Mest estetiska saker. Om ni vill så kan jag ta mig tid att ta screenshots och förklara problemen för er.

Jag inga problems alls med upplägget. Tycker det är mer överskådligt och bättre som det är nu faktiskt.
Fialotta
Gillar det nya odla...hur kul som helst thumbsup.gif
Alba
Jag är väldigt nöjd med forumet. Vi fick ju bort guldstjärnorna och det var bra.
Med små ändringar kommer det att bli ännu bättre.

Har ni sett att Ingemar lagt in en tråd i Support där ni kan skriva. Jag har kopierat nedanstående text från Support.

Ni som har synpunkter - skriv i inlägget. Vi vill ju alla att det ska bli så bra som möjligt.

Viktigt: Synpunkter och förslag på förbättringar
Det nya forumet
Caprice
Hejhopp på er alla..!

Jag måste nog säga att jag gillade den gamla versionen bättre.... det känns lite kallt, stelt och färglöst nu tycker jag... huh.gif
(tänkte skriva att det är typiskt karlar, men det vågar jag inte skriva...) laugh.gif

Att det har blivit mer reklam känns tråkigt, samtidigt har jag full förståelse att det är nödvändigt...

Det blev en trea i betyg.
Tezzla
Jag saknar en klar avgränsning mellan inläggen. Det stör mig lite att det inte finns faktiskt. Men det kanske är en vanesak... blushing.gif
Helen i Piteå Zon 5
Jag har ingen riktig uppfattning ännu, håller på att försöka lära mig alla nyheter blink.gif för mig tar det lite tid att fatta biggrin.gif
faith
Nu har jag röstat, gav forumet en 8 - som det ser ut nu. Det är några saker jag gärna skulle vilja se åtgärdade (står om detta i support-forumet) och om de åtgärdas så stiger betyget. Men som det ser ut nu så får det en 8 från mig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon